مرجع خبری پرسپولیس : هافبك مشهدي پرسپوليس پس از اردوي تركيه همچنان يكي از آماده‌ترين نفرات تيمش محسوب مي‌شود.


حسين بادامكي كه جزو گلزنان پرسپوليس در بازي‌هاي تداركاتي تركيه بود دقايقي پاسخگوي سوالات ما بود؛

حسين آقا رسيدن به‌خير، اردو چطور بود؟


ممنون و متشكر. اردو هم خوب بود. 11روز در تركيه به تمرينات آماده‌سازي پرداختيم كه بدن بازيكنان را بسيار آماده كرد. دو بازي تداركاتي خوب انجام داديم كه تيم را در عين كار بدني محك زد و در شرايط مسابقه نگه داشت. در مجموع اردوي خوبي بود كه اگر تيم كامل بود و بعضي از بچه‌ها مجبور نبودند به خاطر بازي تيم ملي شركت نكنند، هيچ نقصي براي آماده‌سازي پرسپوليس نداشت.


گفته شد كماسي از آمدن به تركيه امتناع كرده است، بدون بدنساز چطور كار بدني كرديد؟
البته كار ما صرف بدنسازي كه نبود. ما كار با توپ داشتيم و تمرينات تاكتيكي مي‌كرديم ولي وزنه هم مي‌زديم. تمام مراحل زير نظر آقاي استيلي انجام شد و هيچ مشكلي احساس نشد.

 

شما يكبار ديگر هم سال86 زير نظر حميد استيلي در جزيره كيش كار آماده‌سازي و بدنسازي را انجام داده بوديد، تفاوت تمرينات تركيه و كيش ايشان چه بود؟
خب، اين دفعه با توجه به اينكه فاصله زيادي بين دو ليگ89 و 90 وجود نداشت و از طرفي ما تا آخرين روزهاي جام حذفي بازي كرده بوديم، آقاي استيلي از صفر شروع نكردند چون بچه‌ها آمادگي نسبي داشتند، اما آن دفعه قبل ايشان كار را از صفر شروع كردند و زمان بيشتري صرف آماده كردن تيم شد.

 

در كل اردوي تركيه را چطور ديدي؟
واقعا مفيد بود. نشاط زيادي بين بازيكنان موج مي‌زد اما همانطور كه گفتم اگر بازيكنان ملي‌پوش تيم هم بودند ديگر هيچ ايرادي نمي‌شد از فوايد اين اردو گرفت.

 

در يكي از بازي‌هاي پرسپوليس گلزني كردي، گويا امسال رو به جلوتر بازي خواهي كرد.
من هر كجا كه كادر فني بگويد بازي مي‌كنم و مشكلي هم از اين بابت ندارم. در آن بازي با نظر آقاي استيلي يك خط جلوتر رفتم و به اصطلاح در نقش يك هافبك طراح و پوششي مهاجمان كار كردم كه خوشبختانه به گل هم رسيدم. شايد با نظر آقاي استيلي در ليگ بعد يك خط جلوتر هم كار كنم اما هيچ مشكلي بابت بازي در هافبك دفاعي ندارم و نظر سرمربي شرط است.

 

در تركيه مصدوم هم داديد؟
آقاي رضا نورمحمدي كه از تهران مصدوم شده بودند ولي آقاي شيري مصدوم شدند كه مشكل خاصي نيست و ان‌شاءا… با قدرت كارشان را شروع مي‌كنند.

 

در آستانه ليگ برتر پرسپوليس را چطور ارزيابي مي‌كني؟
با مديريت خوب و كادر فني كاربلد تيم خوبي داريم كه نسبت به سال گذشته تقويت شده‌ايم. اهل تعريف و تمجيد الكي نيستم اما اميدوارم با اين مجموعه امسال فصل خوبي را براي هوادارانمان رقم بزنيم.

 

بازي اول شما با ملواني است كه با شكست آنها در مجموع دو بازي رفت و برگشت قهرمان جام حذفي شديد، چه نظري در مورد اين بازي داري؟
ما تمام تلاش خود را مي‌كنيم كه ليگ را با برد آغاز كنيم و از همين ابتدا يكه‌تاز جدول شويم. ملوان هم تيم خوبي است و ما اميدواريم با اتكا به هوادارانمان كه هيچگاه پرسپوليس را تنها نگذاشته‌اند سربلند از ميدان بيرون بياييم. البته تنها يك ناراحتي در مورد اين بازي دارم كه اگر برطرف مي‌شد برد ما شيرين‌تر بود!


چه ناراحتي؟
(باخنده) فكر مي‌كنم اگر پژمان نوري بود و ملوان را با پژمان مي‌برديم بيشتر لذت داشت. گذشته از شوخي آقاي نوري از دوستان نزديك من است كه خيلي دوست داشتم در اين بازي مي‌بود اما برايش آرزوي موفقيت در باشگاهش دارم و مطمئن هستم كه موفق خواهد شد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)