مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوري گفت: پرسپوليس و استقلال با يارگيري خوبي كه انجام داده‌اند، مدعيان اصلي كسب قهرماني در اين فصل هستند.

 

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين شرايط سرخپوشان در آستانه ديدار با ملوان در آغاز فصل جديد ليگ برتر اظهار كرد: تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و آماده ديدار با ملوان هستيم تا آغاز خوبي در ليگ داشته باشيم.

 

وي در پاسخ به اين پرسش كه با آمدن علي كريمي دوست دارد در چه پستي به ميدان برود، گفت: خودم دوست دارم پشت مهاجمان بازي كنم اما بستگي به نظر استيلي دارد كه چگونه از ما استفاده كند.

 

نوري درباره ديدار با ملوان گفت: ملوان تيم خوب و جواني است. تيم‌هاي جوان هميشه انگيزه زيادي دارند و قطعا بازي سختي داريم. اما شك نكنيد كه براي كسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم.

 

هافبك پرسپوليس با بيان اين كه سرخپوشان نسبت به فصل قبل تيم قوي‌تري در اختيار دارند، ادامه داد: مهره‌هاي خيلي خوبي به تيم آمده‌اند و تيم فعلي با تيم سال قبل اصلا قابل مقايسه نيست. پرسپوليس امسال مثل تيم ملي مي ماند و الان 17 ، 18 بازيكن آماده و دو تيم كامل در اختيار داريم.

 

نوري درباره غيبت ملي پوشان پرسپوليس در اردوي پيش فصل تركيه و تاثير آن بر عملكرد اين تيم در بازي‌هاي ابتدايي فصل گفت: به هر حال تيم ملي اولويت اول است و بازيكنان بايد مي‌رفتند. شايد اين موضوع كمي ما را اذيت كند. اما بازيكنان با تجربه هستند و سابقه بازي در كنار يكديگر را دارند و كم كم به هماهنگي لازم مي‌رسيم.

 

وي درباره مدعيان قهرماني در اين فصل هم گفت: پرسپوليس و استقلال خيلي خوب يارگيري كرده‌اند و مدعيان اصلي هستند، البته سپاهان و ذوب آهن و تراكتورسازي هم خوب هستند اما ما و استقلال شرايط بهتري داريم.

 

محمد نوري در پايان گفت: پرسپوليس اين فصل براي قهرماني بسته شده و هواداران از اين بابت مطمئن باشند، تنها بايد دو سه هفته به تيم مهلت دهند كه كاملا هماهنگ شده و بهترين نتايج را كسب كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)