مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني جام رمضان كويت گفت: خيلي از افرادي كه به ظاهر مخالف شركت تيم‌ها در جام رمضان كويت هستند، خودشان براي حضور در اين رقابت‌ها تلاش مي‌كردند.

 

حسين شمس عنوان كرد: در جلساتي كه در كويت داشتيم، قرار شد از سال آينده تغييراتي در نحوه برگزاري جام رمضان كويت (الروضان) ايجاد شود كه از جمله آن تعيين جايزه 800 ميليون توماني براي قهرمان رقابت‌ها و افزايش تعداد بازيكنان خارجي تيم‌هاست.


به اين شكل جام رمضان به نوعي به جام باشگاه‌هاي فوتسال جهان تبديل مي‌شود.


وي ادامه داد:‌ وقتي براي جام معتبري چيزي در حدود 200 ميليون تومان جايزه در نظر گرفته مي‌شود و وقتي كويتي‌ها چند برابر اين رقم را به عنوان جايزه جام‌شان تعيين كنند حتما استقبال خيلي خوبي از آن به عمل مي‌آيد و پاي همه تيم‌هاي خوب باشگاهي دنيا به اين جام باز مي‌شود.


شمس با تاكيد بر اينكه غير از فولادماهان و فيروزصفه هيچ بازيكن ايراني به صورت مستقل در اين رقابت‌ها شركت نكرده است، تاكيد كرد: با سروساماني كه به اين كار داده شده و اينكه كويتي‌ها براي دادن ويزا سخت‌گيري كرده‌اند، هيچ بازيكني به صورت جداگانه نتوانسته اقدام كند. البته باشگاه‌هايي بودند كه دلشان مي‌خواست در اين رقابت‌ها به ميدان بروند كه البته نام‌شان را اعلام نمي‌كنم. آنها ظاهرا مخالف حضور تيم‌هاي ايراني در جام رمضان كويت هستند و در اين باره مصاحبه مي‌كنند اما خودشان هم براي شركت در اين رقابت‌ها خيلي تلاش كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)