مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد امشب حداقل 50 هزار پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی او و همبازیانش را تشویق خواهند کرد.

 

* آخرین باری که برای پرسپولیس بازی کردی یادت هست؟

_ بله همان روز تاریخی که با گل سپهر حیدری در دقیقه 97 سپاهان را شکست دادیم و قهرمان لیگ شدیم آخرین حضور من در پرسپولیس بود. آن روز هیچوقت از ذهن من و هواداران پرسپولیس پاک نمی شود.

* فکر می کنی این پرسپولیس هم می تواند تاریخ ساز شود؟

 

_ تیمی که بسته شده هیچ کمبودی ندارد و به نظرم پتانسیل قهرمانی در لیگ را داریم.

 

* به نظر می رسد پرسپولیس در اکثر پست ها ترافیک بازیکن دارد، این موضوع برای شما دردسر نمی شود؟

_ تیمی که می خواهد قهرمان شود باید در تمام پست ها دو بازیکن آماده و باتجربه داشته باشد. مطمئن باشید تعداد بازی های پرسپولیس امسال آنقدر هست که به همه بازی برسد و همه باید روی موفقیت تیم تمرکز کنند.

 

* اگر در ترکیب اصلی قرار بگیری زوج شما در خط دفاعی چه کسی خواهد بود؟

_ در این مورد باید کادرفنی تصمیم بگیرد، من قبلا در کنار شیث رضایی بازی کردم و از نوع بازی او شناخت کافی دارم، نورمحمدی و شیری هم مدافعان خوبی هستند و هر کدام از ما در ترکیب اصلی قرار بگیریم خط دفاعی قدرتمندی خواهیم داشت.

 

* فکر می کنی استقبال هواداران پرسپولیس از بازی امشب چگونه باشد؟

_ فکر می کنم امشب حداقل 50 هزار هوادار به ورزشگاه آزادی بیایند، ضمن اینکه هدف ما این است که با بازی های زیبا و هجومی توام با نتیجه هواداران پرسپولیس را با استادیوم ها آشتی دهیم.

 

*ملوان را چطور تیمی می بینید؟

_ ملوان نسبت به دو ، سه فصل گذشته بازیکنان خوبی را انجام داده اما برای پرسپولیس حریف قدرتمندی محسوب می شود. وقتی به دنبال قهرمانی هستیم فرقی نمی کند مقابل چه تیمی قرار بگیریم، فقط کسب سه امتیاز مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)