مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: ما از سطح دریا به ارتفاع آمدیم و مصدومیت در این شرایط طبیعی است!

 

فرهاد پورغلامي پس ازتساوي يك بر يك ملوان برابر پرسپوليس عنوان كرد:‌ پيش‌بيني مي‌كردم كه در اين بازي نتوانيم نمايش هميشگي خود را داشته باشيم و نسبت به سال گذشته عملكرد ضعيف‌تري داشته باشيم.

اعتراف مي‌كنم كه در اين ديدار خوب بازي نكرديم، اما از تمام بازيكنان تشكر مي‌كنم زيرا آنها شرافتمندانه بازي كردند و خوب دويدند.

وي در مورد اينكه بازيكنان ملوان به دفعات متعدد روي زمين افتادند خاطرنشان كرد: اين موضوع در فوتبال طبيعي است ما از سطح دريا به ارتفاع آمده‌ايم و چنين اتفاقاتي طبيعي است. به هيچ عنوان به بازيكنانم چنين مسائلي را ياد نمي دهم و اگر هم افراد روي زمين افتادند كاملا اتفاقي است.

سرمربي ملوان تاكيد كرد: با توجه به اينكه بازيكنان ما دير به تيم ملحق شدند، مي دانستم كه نمي‌توانيم بازي خوبي ارائه دهيم و اين موضوع به ما ضربه خواهد زد، اما اميدوارم در ديدارهاي آينده بتوانيم نتايج مطلوبي را كسب كنيم.

پورغلامي در خصوص اينكه عليرضا دغاغله هر سال به پرسپوليس گل مي‌زند، چرا در اين ديدار به عنوان بازيكن ذخيره وارد ميدان شد، خاطرنشان كرد: دغاغله آسيب‌ديدگي جزئي داشت و صلاح بود تا به عنوان بازيكن ذخيره وارد ميدان شود و خوشحالم كه در اين زمان توانست تاثير خود را بگذارد.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا ملوان مي‌تواند در پايان رتبه يك رقمي را كسب كند، گفت: مطرح كردن اين موضوع بسيار سخت است ما تلاش مي‌كنيم كه كيفيت بازي خود را تقويت كنيم و هم اكنون نمي توانيم در مورد رتبه پاياني حرف بزنيم در هرحال تلاش مي‌كنيم بتوانيم دل هواداران را شاد كنيم و همواره آنها از تيم راضي باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)