مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی بوشهر امیدوارم پرسپولیس در 20 دقیقه اول بازی کار را تمام کند.

 

بهروز رهبری فرد در خصوص بازی پرسپولیس مقابل شاهین در بوشهر گفت: من افتخار کار کردن در شاهین را داشتم ولی با احترامی که برای هواداران این تیم قائل هستم آرزو می کنم پرسپولیس مقابل شاهین به یک پیروزی شیرین برسد.

وی افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی بوشهر امیدوارم پرسپولیس در 20 دقیقه اول به گل برسد در غیر این صورت تحت تاثیر شرایط جوی بازی از روال عادی خارج خواهد شد.

 

 

بهروز رهبری فرد در خصوص قطع همکاری با باشگاه شاهین بوشهر، گفت: در اردوی ترکیه یک اتفاقی افتاد که در جدایی من از شاهین بی تاثیر نبود، حمید درخشان به من گفت به ابولفتحی زنگ بزن و بگو محمد پروین را از لیست خط بزند چون او نمی تواند در زمین راه برود! اما من دیدم پروین مشکلی ندارد و پابه پای سایرین تمرین می کند به همین دلیل به آقای ابولفتحی حرفی نزدم.

 

رهبری فرد در خصوص همکاری با باشگاه پرسپولیس، گفت: پنجعلی در ترکیه به من گفت اگر با شاهین همکاری نمی کنی برای حضورت در پرسپولیس اقدام کنم تا در تیم های پایه مشغول به کار شوی اما از آن روز تا حالا کسی با من تماس نگرفته است.

 

رهبری فرد افزود: احتمالا هفته آینده در پرسپولیس مشغول به کار می شوم، شغل و سمت برایم مهم نیست و فقط می خواهم در پرسپولیس باشم.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص تشویق شدن دایی در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران پرسپولیس نسبت به نحوه کنار رفتن دایی از پرسپولیس معترض هستند اما من از همه آن ها می خواهم شان حمید استیلی را به عنوان پیشکسوت باشگاه حفظ کنند، باید به استیلی زمان داد تا تیم دلخواهش را بسازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)