مرجع خبری پرسپولیس : مربي سابق پرسپوليس اعتراض هواداران اين تيم به كادر فني را صحيح نمي‌داند و معتقد است كه اين كار بر عملكرد كادر فني و بازيكنان تاثيرگذار است.

 

مهدي تارتار درباره بازي شب گذشته پرسپوليس مقابل شاهين بوشهر كه با نتيجه‌ دو بر يك به سود شاهين به پايان رسيد، اظهار كرد: بازي پرسپوليس و شاهين بازي بدي نبود. با توجه به شرايط جوي و هواي شرجي بوشهر طبيعي است كه بازي كيفيت لازم نداشته باشد.

پس از اين كه پرسپوليس دو بر صفر عقب افتاد، روي دروازه‌ شاهين فشار آورد كه طبيعي بود و توانست يكي از گل‌ها را جبران كند.

 

تارتار در مورد شاهين بوشهر نيز بيان كرد: شاهين نيز خوب و منطقي كار كرد و بازي با برنامه‌اي را ارائه داد. امسال تيم شاهين بسيار خوب بسته شده است.

 

سرمربي سابق تيم پرسپوليس با اشاره به اعتراض‌هاي تماشاگران به كادر فني پرسپوليس در اين بازي عنوان كرد: هيچ جاي دنيا چنين اتفاقي نمي‌افتد. اين هم از اتفاق‌هايي است كه فقط در كشور رخ مي‌دهد و در هفته اول و دوم به كادر فني اعتراض مي‌كنند. با اين اعتراض‌ها كادر فني زير فشار قرار مي‌گيرد و تمركز بازيكنان به هم مي‌خورد.

 

وي افزود: صحيح نيست كه تماشاگران بخواهند شخص ديگري را تشويق كنند. اينها نه به سود خود پرسپوليس و نه به سود مربي، بازيكنان و هواداران اين تيم است. اگر چنين اتفاق‌هايي بيفتد، پرسپوليس موفق نمي‌شود. همه بايد همسو با يكديگر باشند. اگر يك چوب هم بالاي سر پرسپوليس باشد بايد تشويق شود، چه برسد به استيلي كه يكي از مربيان خوب كشورمان است.

 

بازيكن اسبق پرسپوليس گفت: فكر مي‌كنم اختلافي كه بين مديريت و كادر فني پرسپوليس در سال گذشته به وجود آمد، در اين اعترض‌ها تاثيرگذار است و اين اعتراض‌ها نشات گرفته از اختلاف‌هاي فصل گذشته است. دايي از مربيان محبوب است و چون سال گذشته با آن وضعيت از پرسپوليس رفت هواداران نگرانند. تعداد هواداراني كه دايي را دوست دارند، زياد است.

 

تارتار با اشاره به روند هماهنگي يك تيم عنوان كرد: ممكن است بعضي از مربيان كارشان را طوري پيش ببرند كه از هفته سوم و چهارم به بعد تيمشان هماهنگ شود. پرسپوليس هم هنوز به هماهنگي لازم نرسيده است و اميدوارم با درايتي كه كادر فني اين تيم دارد، از هفته سوم به هماهنگي برسد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)