مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ زماني كه علي كريمي بازوبند را به من داد به وي گفتم از من بزرگتر هم در پرسپوليس است.

 

محمد نوري در مورد شكست 2 بر يك پرسپوليس مقابل شاهين بوشهر از هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: شهر بوشهر شرايط خاصي داشت و رطوبت به 95 درصد مي‌رسيد.

شرايط سنگيني حاكم بود و به نظرم ما به شرايط آب و هوايي بازي را واگذار كرديم نه مسائل فني، ضمن اينكه گل‌هاي دريافتي نيز روي اشتباهات فردي به ثمر رسيد.

وي ادامه داد: بازي بعد جبران مي‌كنيم، چراكه نبايد به راحتي امتيازها را از دست بدهيم. شكست مقابل شاهين واقعاً تلخ بود و به همين دليل مي‌خواهيم اولين برد پرسپوليس در ليگ برتر رامقابل شهرداري تبريز در ورزشگاه آزادي كسب كنيم.

نوري در مورد بستن بازوبند كاپيتاني پرسپوليس در ديدار شب گذشته مقابل شاهين گفت: زماني كه علي كريمي بازوبند را به من داد به وي گفتم كه تيم بزرگ‌تر از من هم دارد، اما كريمي از من خواست تا من اين كار را انجام بدهم. البته كريمي كاپيتان اول تيم است و در اين مورد حرف و حديثي وجود ندارد.

وي تاكيد كرد: فكر نمي‌كنم كاپيتان دوم باشم چراكه بازيكنان با سابقه‌تر از من هم در تركيب تيم هستند. كريمي به من لطف كرد و باعث افتخارم بود كه بازوبند را به من داد و اين موضوع در خاطراتم ثبت خواهد شد، اما قديمي‌تر از من هم در پرسپوليس هستند.

هافبك پرسپوليس در مورد نتيجه اين ديدار گفت: مي‌توانستيم نبازيم و اگر از فرصت‌هايمان استفاده مي‌كرديم هرگز اين اتفاق رخ نمي‌داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)