مرجع خبری پرسپولیس : رئيس موقت كنفدراسيون فوتبال آسيا درگذشت بابك معصومي را تسليت گفت.

 

به گزارش سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا، ژانگ جيلونگ امروز از طريق پيامي عنوان كرد: از طرف كنفدراسيون فوتبال آسيا و خانواده فوتبال اين قاره و از صميم قلب به خانواده محترم معصومي، دوستان او و جامعه فوتبال ايران تسليت مي گويم.

 

 

 

معصومي بازيكن و كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال ايران حريف بيماري سرطان خون نشد و روز چهارشنبه در سن 39 سالگي بر اثر سكته مغزي گذشت. او از سه سال پيش با سرطان دست و پنجه نرم مي كرد.

در ادامه آمد: درگذشت بابك خبر تلخي براي براي فوتسال دوستان ايران و آسيا بود. او يكي از عوامل درخشش فوتسال ايران در سال هاي اخير بود.

بابك معصومي از نسل طلايي فوتسال ايران بود. او متولد 23 تير 1351 بود و فوتبالش را از باشگاه فتح تهران آغاز كرد. به خاطر تكنيكي بودنش خيلي زود وارد فوتسال شد و در تيم هاي فتح ، پاس تهران و تام ايران خودرو نمايش هاي فوق العاده اي داشت و خيلي زود به تيم ملي فوتسال ايران دعوت شد.

او در سال هاي 1999، 2000، 2003، 2004 ، 2005 و2007 با تيم ملي فوتسال قهرمان آسيا شد و در دو جام جهاني 2000 و 2004 حضور داشت.اين چهره ورزشي سرمربيگري تيم فوتسال پرسپوليس و مديريت فني استيل آذين را هم برعهده داشت.

 

تسلیت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک

همچنین وزارت ورزش و جوانان، كميته ملي المپيك و باشگاه‌هاي گيتي‌پسند و فولادماهان اصفهان در پيام‌هاي جداگانه‌اي درگذشت كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال را تسليت گفتند.

بعد از درگذشت چندين قهرمان ورزشي در هفته‌هاي اخير، روز گذشته (چهارشنبه) نيز بابك معصومي كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال كه سال‌ها با بيماري سرطان خون دست‌وپنجه نرم مي‌كرد، به دليل سكته مغزي و قلبي دارفاني را وداع گفت.
در همين راستا وزارت ورزش و جوانان، كميته ملي المپيك و همچنين 2 باشگاه گيتي‌پسند و فولادماهان اصفهان در پيام‌هاي جداگانه‌اي درگذشت اين ملي‌پوش سابق و مربي تيم‌هاي باشگاهي فوتسال را تسليت گفتند.

در متن تسليت وزارت ورزش و جوانان آمده است:

“خبر دلسوز و جانگداز بود؛ اينكه بابك معصومي، قهرمان صبور ورزش كشور ديگر در ميان ما نيست. كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال كه سالها با حضور موثر و درخشانش در ميادين بزگ جهاني، آسيايي و بين‌المللي موجب فخر و غرور ملت شريف ايران شده بود به ديار باقي شتافت و جامعه ورزش كشور را به سوگ نشاند.

وزارت ورزش و جوانان اين ضايعه دردناك و بزرگ را به خانواده محترم مرحوم معصومي، جامعه ورزش، ياران و هم‌قطارانش به ويژه ملي‌پوشان فوتسال كه سال‌ها شانه به شانه و دست در دست او مايه مباهات و اعتلاي نام ايران و اهتزاز پرچم خوش نقش جمهوري اسلامي ايران شدند، تسليت مي‌گويد.

بي‌ترديد نام نيك و شخصيت استوار بابك معصومي كه چند سال آخر زندگي افتخارآميز خود را با اتكال به خداوند متعال به مبارزه جانانه با بيماري سرطان و دست و پنجه نرم كردن با آن سپري نمود تا ابد در اذهان ورزش دوستان باقي خواهد ماند. وزارت ورزش و جوانان از خداوند سبحان براي آن مرحوم آمرزش ابدي و براي بازماندگان صبر و شكيبايي مسئلت دارد.

 

 

پيكر بابك معصومي فردا در امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده مي‌شود
پيكر كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال فردا (جمعه) بعد از تشييع، در قطعه ورزشكاران امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده خواهد شد. به گفته برادر ملي‌پوش سابق فوتسال، پيكر آن مرحوم فردا از سردخانه به منزل انتقال پيدا مي‌كند و از ساعت 9 صبح نيز به ورزشگاه شريعتي كرج منتقل خواهد شد تا آخرين وداع را با دوستدارانش داشته باشد. رضا معصومي در اين‌باره گفت: به همت حميد كريمي فرماندار كرج، پيكر بابك در قطعه ورزشكاران امامزاده طاهر كرج به خاك سپرده خواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)