مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به سومديك گفتم بازيكنان پرسپوليس بهترين‌هاي ايران هستند اما او باور نمي‌كرد و مي‌گفت من چيزي در اين‌ها نديدم.


محسن عاشوري در مورد آخرين شرايط پرسپوليس عنوان كرد: متاسفانه در ابتداي فصل مصدوميت گريبانگير ما شده است. دو بازيكن خوب خودمان يعني هاشميان و اولادي را نمي‌توانيم در اختيار داشته باشيم اما حميد علي‌عسگر به ما اضافه شد.

وي افزود: سعي و تلاش كادر فني اين است كه به شرايط ايده‌آل برگرديم ولي كار دشواري در پيش داريم و بايد مقابل مس سرچشمه‌اي بازي كنيم كه در خانه خود انگيزه است. ما به سه امتياز بازي با مس سرچشمه نياز داريم.

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه قبول داريد برخي بازيكنان در حد و اندازه خودشان نيستند گفت: صد در صد قبول دارم. وقتي با سومديك صحبت مي‌كردم به او گفتم بازيكنان پرسپوليس بهترين‌هاي ايران هستند اما او باور نمي‌كرد و مي‌گفت من چيزي در اين‌ها نديدم. حالا به دليل بدني يا استرس بازيكنان شرايط تيم اين طور است و اميدوارم روز به روز بهتر باشد. ما تمام سعي و تلاش خودمان را انجام خواهيم داد تا بهترين بازيكنان وارد زمين شوند و براي موفقيت پرسپوليس مخصوصا در شرايط سخت از جان مايه بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)