مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پيشين تيم پرسپوليس گفت: حميد استيلي اگر نمي‌خواهد حجب و حيا را كنار بگذارد از فوتبال برود.

 

فرشاد پيوس در مورد تساوي 2 بر 2 پرسپوليس مقابل مس سرچشمه عنوان كرد: به نظر من باشگاه بايد از حميد استيلي بخواهد تا سه بازيكن بي انگيزه و بي كيفيت اين تيم را كنار بگذارد. اين سه نفر در خط دفاع، هافبك و حمله بازي مي كنند و كاملا مشخص است چه افرادي هستند.

 

فعلا نمي خواهم اسمي از آنها ببرم. حقيقي هم در اين شكست 60 درصد مقصر بود و گل هاي بدي خورد.

 

وي افزود: بازيكنان مقصران اصلي هستند. البته عوامل حاشيه اي هم دخيل است. يكسري دوست ندارند پرسپوليس با حميد استيلي نتيجه بگيرد و به تيم فشار رواني وارد مي كنند.

 

مهاجم پيشين سرخپوشان ادامه داد: توقع از پرسپوليس بالاست و به همين دليل بچه هاي تيم خيلي بايد با شور و حال تر از اين به ميدان بروند تا تيم به جايگاه اصلي خود بازگردد. مربي نهايت 30 تا 40 درصد مي تواند در عدم نتيجه گيري تاثير داشته باشد. برخي از بازيكنان تيم اصلا تعصبي ندارند و ارزش پيراهني كه بر تن كرده اند را نمي دانند و دنبال گرفتن حق و حقوق خود هستند. حميد استيلي نبايد از اسم بترسد و با دل و جرات بايد اين نفرات را كنار بگذارد.

 

پيوس با بيان اينكه به نظر مي رسد در پرسپوليس دو دستگي بين بازيكنان پيش آمده اظهار داشت: برخي از بازيكنان به حرف حميد گوش نمي دهند و شرايط را براي او سخت مي كنند.

 

وي در خصوص اينكه گفته مي شود حضور محمد مايلي كهن در پرسپوليس به عنوان مدير فني دليلي بر ايجاد حاشيه در تيم شده است، گفت: مايلي كهن از پيشكسوتان پرسپوليس است و مديريت او مي تواند به تيم كمك كند. البته نبايد اين مديريت منجر به عدم هماهنگي با استيلي شود. بين اين دو بايد تعامل وجود داشته باشد وگرنه اگر قرار باشد استيلي، مايلي كهن و باشگاه هر يك كار خود را انجام دهند كاري از پيش نمي رود و تيم بيشتر به حاشيه مي رود. كمك هاي مايلي كهن بايد در جهت پيشرفت تيم باشد نه تضعيف تيم.

 

پيوس با اشاره به سرمربي پرسپوليس گفت: حميد استيلي بايد حجب و حياي خود را كنار بگذارد تا پرسپوليس جان تازه اي بگيرد. اگر او اين كار را نكند شرايط بدتر مي شود. از طرف من بنويسيد حميد اگر نمي خواهد حجب و حيا را كنار بگذارد بهتر است از فوتبال برود.

 

وي در مورد هواداران تيم  گفت: هواداران پرسپوليس هميشه از بهترين ها بوده اند اما آنها بايد صبور باشند و حوصله به خرج دهند و تا دقيقه 90 تحمل كنند. اگر آنها پشتيبان تيم نباشند موفقيتي حاصل نمي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)