مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر در نيمه دوم كريمي اخراج نمي‌شد، در خانه حريف سه امتياز را از مس‌سرچشمه گرفته بوديم.

 

محمد نصرتي درباره بازي مقابل مس‌سرچشمه اظهار داشت: به نظرم در اين بازي شرايط ما نسبت به قبل بهتر بود و موقعيت‌هاي بهتر و بيشتري را روي دروازه حريف خلق كرديم، اما متاسفانه شانس بد ما بود كه باز هم اسير اتفاقات شديم.

 

وي افزود: بعد از اينكه در ثانيه 40 گل را دريافت كرديم، جو سنگيني در ورزشگاه به وجود آمد، اما خوشبختانه چون بچه‌هاي ما با تجربه بودند اين جو باعث نشد تا بازي را به تساوي نكشانيم. بعد از اينكه بازي مساوي شد، چند فرصت مسلم گلزني داشتيم، اما متاسفانه توپ‌هاي ما از 10 سانتي تير دروازه و كنار دروازه بيرون رفت و گل نشد.

نصرتي تاكيد كرد: بازي را در دست داشتيم، اما متاسفانه با اخراج علي كريمي همه چيز به هم خورد و دست پرسپوليس بسته شد. در مقابل حريف لايه‌هاي دفاعي خود را بيشتر كرده بود و دست به وقت كشي مي‌زد. اگر كريمي اخراج نمي‌شود به 3 امتياز مي‌رسيدم و از بحران خارج مي‌شديم.

وي خاطرنشان كرد: بعد از بازي نشستيم و همه با هم حرف زديم و به اين نتيجه رسيديم كه هواداران بايد هميشه پشت ما باشند و بدانند كه ما با تمام وجود خودمان بازي مي‌كنيم و فقط نياز به فرصت و صبر هواداران داريم.
مدافع تيم ملي عنوان كرد: تيم ما 20 روز است كه كنار همديگر قرار گرفته و تا قبل شروع مسابقات بازي دوستانه نداشتيم و به همين دليل هر بازي تركيب ما دستخوش تغييرات مي‌شود. اگر هواداران صبر كنند مطمئن باشيد روزهاي درخشاني در انتظار ما است. در فرصتي كه به تعطيلات برخور كرده‌ايم وقت خوبي است كه همه دست به دست هم متفاوت تر شويم. متاسفانه باز هم با توجه به اينكه دست كادر فني به دليل فاصله‌هاي نزديك بازي‌ها كمي بسته بود هنوز تركيب اصلي را پيدا نكرده است. اگر تحمل كنند همه چيز درست مي‌شود و آن وقت مي‌توانند هواداران پرسپوليس تيم واقعي خود را ببينيد.

نصرتي درباره كاپيتاني‌اش در ديدار مقابل مس سرچشمه گفت: از اعتماد كادر فني تشكر مي‌كنم و قطعا بازو بند كاپيتاني وظيفه من را سنگين‌تر خواهد كرد. براي ما در حال حاضر فقط نتيجه گرفتن پرسپوليس مهم است نه چيز ديگري.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)