مرجع خبری پرسپولیس : مربي پيشين تيم پرسپوليس گفت: در پرسپوليس سمتي ندارم اما تركش‌هاي ناكامي اين تيم به من و امثال من برخورد مي‌كند.

 

افشين پيرواني  درباره ديدار با مس سرچشمه اظهار داشت: پرسپوليس در بازي روز گذشته در دو صحنه دروازه خود را باز شده ديد و پس از تغييرات، شرايط براي اين تيم بهتر شد تا اينكه نتيجه به تساوي رسيد.

 

به نظر من مشكل پرسپوليس اين است كه هنوز كادر فني به ارنج اصلي اين تيم نرسيده است. شرايط پرسپوليس خوب نيست، تيم خوب بازي نمي‌كند و اين تيم بايد در يارگيري بهتر عمل مي‌كرد هواداران هم حق دارند.

وي ادامه داد: من در پرسپوليس سمتي ندارم اما تركش‌هاي ناكامي اين تيم به من و امثال من برخورد مي‌كند. استقلالي‌ها كُري مي‌خوانند و هواداران پرسپوليس هم ناراحت هستند. هواداران قهرماني مي‌خواهند و حق با آنهاست.

پيرواني با اشاره به اتفاقات روي سكوها عنوان كرد: مقصر، آقاي موقت است. ببينيد دايي چطور كنار رفت، به نظر من حميد استيلي هم قرباني آقاي موقت شده است ايشان اعلام كرد كه مي‌خواهد از اين تيم برود اما نرفت و ماند و مشكلاتي را براي باشگاه بوجود آورد و از همه مهمتر به ليدرها بها داد. يادتان نرود چطور سرمربي سابق پرسپوليس مقابل باشگاه زدند. امروز همان ليدرهايي كه به ما توهين مي‌كردند عليه او شعار مي‌دهند. به نظر من مشكل پرسپوليس با رفتن آقاي موقت حل مي‌شود.

مربي پيشين پرسپوليس خاطرنشان كرد: ايشان به خيلي‌ها تهمت زده كه يكي از آنها من بودم. ايشان اعلام كرد كه در رستوران خودم به هواداران افطار مي‌دهم تا عليه پرسپوليس شعار بدهند اما ايشان بداند كه رستوران من خانوادگي است و آدم‌هاي بزرگ مي‌آيند و نه ليدرها. من از ايشان مي‌پرسم آيا در بوشهر و آبادان من به هواداران خط مي‌دادم كه شعار بدهند؟ آيا به 80 هزار نفر من خط مي‌دادم كه اين كار را كنند؟

پيرواني خاطرنشان كرد: ايشان كاري كردند كه بزرگان پرسپوليس مانند عابدزاده،‌ دايي و پروين صدايشان در بيايد. خدا بيامرزد بابك معصومي را اي كاش پاي درددل او مي‌نشستيد و متوجه مي‌شديد ظاهر و باطن افراد چه فرقي دارد. درددل‌هاي معصومي قبل از رفتن از بين ما درباره اين آقا شنيدني بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)