مرجع خبری پرسپولیس : در هفته چهارم لیگ برتر ایران تنها حواشی آن بود که سهم سرخپوشان و مخصوصا کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس شد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تماشاگران در پايان مسابقه نفت تهران و راه آهن شهر ری عليه حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس شعار دادند و علي دايي را تشويق كردند اين در حالي است كه راه‌آهن با نتيجه 2 بر 2 برابر نفت تهران متوقف شد.


 

 

تماشاگران تيم استقلال پيش از آغاز بازي عليه حميد استيلي شعار سردادند و خواستار بازگشت علي دايي به پرسپوليس شدند.


تماشاگران استقلال بعد از اينكه در دقيقه 43 وليد علي براي تيم محبوبشان گلزني كرد، علي دايي سرمربي سابق پرسپوليس را تشويق كردند.

 

ديدار تيم‌هاي شهرداري تبريز و سپاهان از هفته چهارم ليگ برتر از ساعت 22 در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار شد.
* تماشاگران تبريزي چندين بار حميد استيلي، سرمربي پرسپوليس را تشويق كردند. اين در حالي است كه هواداران سرخ‌پوش در 4 ديدار گذشته پرسپوليس عليه استيلي شعار دادند و از نتايج به دست آمده تيمشان راضي نبودند.

 

ديدار تيم‌هاي صباي قم و سايپاي البرز در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال از ساعت 22 در حضور حدود 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم برگزار شد.
*تماشاگران قمي در چندين صحنه علي دايي، سرمربي راه‌آهن را تشويق كردند. در هفته چهارم ليگ برتر دايي در شهرهاي مختلف از جمله تهران (استقلال -فجرسپاسي)، بوشهر (شاهين-ملوان)، كرمان (مس سرچشمه-پرسپوليس) و قم (صبا-سايپا) مورد تشويق هواداران قرار گرفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)