مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ از آخرین فرصت باشگاهها برای برآورده کردن خواسته های کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد و گفت: تنها سه باشگاه شرایط اخذ پروانه حرفه‌ای را دارند و بقیه فقط تا 11 شهریور فرصت دارند که استقلال و پرسپولیس هم شامل این اولتیماتوم می‌شوند.

 

عزیز محمدی در خصوص شرایط فعلی باشگاه‌های ایران برای بر آورده کردن خواسته های کنفدراسیون فوتبال آسیا و اخذ پروانه حرفه‌ای توسط آنهاگفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین بازدید خود که اردیبهشت  ماه سالجاری از باشگا ه ها صورت گرفت، اشکالاتی از استادیوم ها و وضعیت خود باشگاههای حاضر در رقابتهای لیگ برتر گرفتند و آخرین فرصت را برای رفع این اشکالات تا 11 شهریور تعیین کردند.

وی گفت: از جمله این اشکالات می توان به نامشخص بودن وضعیت مجمع هیئت مدیره برخی از باشگاه ها بویژه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد.

رئیس سازمان لیگ برتر در ادامه اشاره به مشکلاتی که باشگاه های ایرانی دارند افزود: شفاف نبودن تراز مالی برخی از باشگاه ها که باید توسط شرکت های معتبر مورد حسابرسی قرار بگیرند از دیگر موارد اشکالات این باشگاه ها بود.

وی افزود: سه باشگاهی که به تازگی به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده اند باید مدارک خود را تا 11 شهریور کامل کنند.

عزیز محمدی در خصوص وضعیت ورزشگاه های ایران نیز گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به غیر از سه استادیوم فولادشهر، آزادی و شهید باهنر کرمان از سایر استادیوم ها ایراداتی گرفتند و به آنها فرصت دادند تا 11 شهریور آن را برطرف کنند تا ما فیلم و عکس  اصلاحات انجام شده را برای آنها بفرستیم.

عزیز محمدی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی تنها سه باشگاه سپاهان، ذوب آهن و مس کرمان دارای استانداردهای مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و شرایط اخذ پروانه حرفه ای را دارند.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که چند سال است با سرپرست موقت اداره می شوند در فاصله کوتاه باقی مانده تا اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناگزیر هستند که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل رسمی خود را مشخص و به این کنفدراسیون اعلام کنند تا برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)