مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: تمام تيم هاي بزرگ دنيا نيز دچار مشكل مي‌شوند ولي پس از مدتي شخصيت تيمي خود را پيدا كرده و در مسير اصلي خود قرار مي‌گيرند.


محمد زادمهر افزود: به شخصه معتقدم پرسپوليس ديگر ظرفيتي براي عدم نتيجه گيري ندارد و پس از اين بايد شاهد شكل گيري اين تيم و انجام بازي هايي باشيم كه در شان و منزلت اين باشگاه است.

 

وي اضافه كرد: طي نشستي كه با بچه‌ها داشتيم، آنها هم قسم شدند كه علاوه بر اينكه نتايج ضعيف بازي هاي اخير را جبران كنند در پي كسب امتيازات از دسته رفته نيز باشند.

 

عضو كميته فني پرسپوليس ياد آور شد: اميدوارم اين احساس به بازيكنان انتقال داده شود كه پرسپوليس به تازگي وارد ليگ شده و با يك برد مي‌توان شرايط نابسامان روحي بازيكنان و تماشاگران را ترميم كرد و به آينده روشن اين تيم دل بست.

 

وي تصريح كرد: به رغم اينكه معتقدم تيمي در ثانيه 40 دچار مشكل شود و گلي دريافت كند از بدشانسي‌هايش تلقي مي‌شود ولي در عين حال اعتقاد دارم اين تيم قطعا ظرفيت و پتانسيل بالايي داشته و توانسته نتيجه دو هيچ باخته را در كمترين زمان ممكن جبران كند.

 

محمد زادمهر در پايان گفتگوي خود در خصوص شعارهاي مطرح شده در استاديوم‌ها عليه مديريت و كادرفني اين تيم نيز خاطرنشان كرد: هيچ تمايلي ندارم وارد اين مباحث شوم ولي معتقدم ما در فوتبال به شدت دچار فقر فرهنگي هستيم و باز هم ايمان دارم اگر بتوانيم اين مشكل را به طور عميق و ريشه‌اي برطرف كنيم از لحاظ فني هيچ كمبودي نسبت به بازيكنان سطح بالاي اروپايي نداريم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)