مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: ممکن است تغافل کسانی که در این بیست سال متولی بودند، شبهه آقایان را در دست اندازی به برند پرسپولیس تقویت کرده باشد.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، در واکنش به مصاحبه اسماعیل وفایی (مدعی برند پرسپولیس)، گفت: جای تعجب است که آقایان با چه توجیه قانونی و عقلایی سعی در مصادره نام “پرسپولیس” به نفع خود دارند و چگونه می خواهند رو در روی میلیون ها نفر مالک اصلی نام پرسپولیس ایستاده و باز هم بر این سخن ناصواب خود اصرار کنند. پرسپولیس با بیش از چهل سال سابقه، متعلق به آحاد مردم ایران است و آقایان دیر یا زود بایستی از توهم مالکیت بر این گنجینه ارزشمند بیدار می شدند.

شکری در ادامه، تصریح کرد: ممکن است تغافل کسانی که در این بیست سال متولی بودند، شبهه آقایان را در دست اندازی به برند پرسپولیس تقویت کرده باشد ولی توصیه باشگاه به آقایان این است که اگر علاقمند به حضور سالم، مستمر و خدمت در عرصه ورزشی کشور هستید به جای فرافکنی با انقیاد در برابر قانون، همت خود را در یافتن نام جدیدی برای شرکت خود خرج کنند.

 

وی در مورد ادامه روند دادگاه در شعبه تجدیدنظر، خاطرنشان کرد: قطعا نام پرسپولیس دیگر جایی در آن شرکت ندارد و همان طور که مطلعید از حضور تیم والیبال این شرکت نیز با نام پرسپولیس در لیگ برتر والیبال کشور جلوگیری به عمل آمده است. البته بحث مالکیت وزارت ورزش بر 49% سهام شرکت مذکور نیز بحث جداگانه ای است که در یکی از شعب مجتمع قضایی صدر در جریان رسیدگی قرار دارد و امیدواریم با اعاده مالکیت دولت بر 49% سهام مذکور مدیریت آن شرکت در مسیر بایسته قرار گیرد. بدیهی است در این صورت کلیه اقدامات و تصمیمات این شرکت در سطوح مجامع عمومی فوق العاده و هیئت مدیره قابل خدشه خواهد بود.

 

شکری افزود: افرادی که مدعی هستند سازمان تربیت بدنی این نام تجاری را به آنان فروخته است لطف بفرمایند و اعلام کنند که این برند را به چه قیمتی خریده اند. واقعیت این است که آقایان با سی و پنج هزار تومان شرکتی ثبت کرده اند و با کیمیاگری منحصر به فردی امید تبدیل این مبلغ را به چند صد میلیارد تومان در سر می پرورانیدند. اما هر نگاه واقع­بینی تصدیق می کند چنین خواب­ های آشفته ای برای نام پرسپولیس تعبیر ناشدنی است.

 

شکری در پایان همچنین درباره رای فیفا درباره شکایت وینگادا، گفت: همانطور که مطلع هستید، نلو وینگادا دعوی را در کمیته وضعیت بازیکنان فیفا مطرح کرده است و ما در لایحه دفاعیه خود ضمن ارائه مستندات ماهوی بر این موضوع ایراد گرفتیم که مرجع رسیدگی به این اختلافات مالی حسب ضوابط اساسنامه فدراسیون فوتبال در صلاحیت کمیته انضباطی این فدراسیون است. خوشبختانه فیفا با توجه به این استدلال، اخیرا طی نامه ای از باشگاه درخواست کرده است مدارک و مستندات مربوط به مرجع انضباطی و شیوه نامه اقدامات این مرجع را به فیفا ارسال کنیم. لذا طی چند روز آینده ترجمه انگلیسی آیین نامه انضباطی و سایر مدارک به فیفا صادر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)