مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه اميدوار است تيمش پس از چهار هفته ناكامي، نفت آبادان را در تهران شكست دهد، از هواداران پرسپوليس خواست تيم‌شان را در بازي چهارشنبه تنها نگذارند.


حميد استيلي پس از تمرين تيمش در پاسخ به خبرنگاران با تشريح وضعيت تيمش اظهار كرد: چند هفته ابتداي ليگ خوب نتيجه نگرفتيم كه باعث شد فشار رواني بر تيم و بازيكنان زياد شود، ولي به ياري خدا اميدواريم بازي آينده را با پيروزي پشت سر بگذاريم.


وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا از حضور در پرسپوليس پشيمان نيست، گفت: از آمدنم به پرسپوليس پشيمان نيستم، اما شرايط كار بسيار سخت است، اميدوارم هواداران ما را تنها نگذارند تا به كمك آن‌ها در هفته پنجم ليگ برتر به يك پيروزي شيرين دست پيدا كنيم و دل هواداران را نيز با اين برد شاد كنيم.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنين حريف تيمش را در بازي چهارشنبه شب تيمي ريشه‌دار و قديمي توصيف و خاطرنشان كرد: نفت آبادان تيم قدرتمندي است كه از كادر فني خوبي نيز بهره مي‌برد. آن‌ها فوتبال را با پوست و خون خود درك مي‌كنند و با توجه به اين كه در بازي قبل خود پيروز شده‌اند از شرايط روحي و رواني بهتري نيز سود مي‌برند. بازي حساسي در برابر نفت داريم، ولي اميدوار هستيم آن‌ها را شكست دهيم.


استيلي همچنين شرايط بدني بازيكنانش را نسبت به قبل بهتر ارزيابي و تصريح كرد: شرايط بدني بازيكنان ما روز به روز بهتر مي‌شود و اكنون نسبت به هفته‌هاي ابتدايي ليگ وضعيت بهتري داريم. در مجموع بايد بگويم شرايط بدني‌مان خوب شده است.


وي در ادامه بار ديگر بر تاخير تيمش در شروع فصل بدنسازي تاكيد كرد و با بيان اينكه تيمش پس از اردوي تركيه فقط شش روز براي استراحت فرصت داشته است، افزود: پس از اردوي تركيه بدن‌هاي بازيكنان كمي افت داشت ولي زمان براي بهبود وضعيت كافي نبود. اكنون كه چند هفته از ليگ مي‌گذرد شرايط بهتر شده است و با حضور گمالوويچ به عنوان بدنساز، شرايط بهتر هم خواهد شد.


وي در ادامه درباره دو بازيكن برزيلي كه در تمرين‌هاي پرسپوليس شركت مي‌كنند، گفت: اين دو نفر بازيكنان بسيار خوبي هستند، ولي از آن جايي كه ما فقط تا نيم فصل فرصت داريم بازيكن جذب كنيم، اولويت اول ما جذب يك مهاجم سرزن است. هرچند اين دو بازيكن نيز از وضعيت بسيار خوبي بهره‌مند هستند.


استيلي در پايان و در واكنش به صحبت‌هاي اخير محمد مايلي كهن درباره وي و تيمش تنها به گفتن اين جمله اكتفا كرد كه: “آقاي مايلي كهن بزرگ پرسپوليس است و حرف‌هاي ايشان براي همه قابل احترام است.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)