مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند گفت: در حضور رئيس هيئت فوتبال استان اصفهان از شمسايي خواستم قبل از ثبت قراردادش از كاشاني اجازه بگيرد كه او هم تلفني اين كار را انجام داد.

 

علي طاهري در مورد انتقال وحيد شمسايي به گيتي‌پسند با وجود داشتن قرارداد داخلي با پرسپوليس گفت: با توجه به اينكه شمسايي بازيكن آزاد بود و قراردادش با پرسپوليسي‌ها ثبت نشده بود.

 

همچنين به دليل اعلام نياز كادر فني تيم، در روزهاي پاياني فصل نقل و انتقالات با اين بازيكن تماس گرفتيم و او هم به جهت شرايط خوبي كه در تيم ما حاكم است، قبول كرد به گيتي‌پسند بيايد.

 

وي اضافه كرد: يك بازيكن حرفه‌اي فقط دنبال پول نيست و شرايط تيم برايش خيلي مهم است. قطعا بازي كردن در تيمي كه مصطفي نظري، احسان زحمتكش، محمد كشاورز، مسعود دانشور، افشين كاظمي و … را دارد، براي هر بازيكني خوب خواهد بود.

 

مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند تصريح كرد: تيم ملي سال آينده مي‌خواهد به جام‌جهاني برود و اين براي شمسايي ايجاد انگيزه كرد كه پيشنهاد ما را بپذيرد و در كنار ديگر ملي‌پوشان تيم‌مان قرار بگيرد.

 

طاهري در پاسخ به اين سؤال كه به پرسپوليسي‌ها حق مي‌دهد از اين اتفاق ناراحت باشند، به فارس گفت: اگر بازيكني در حد شمسايي داشتم، قراردادش را زود رسمي مي‌كردم. من وقتي مي‌دانم يك بازيكن را صددرصد مي‌خواهم خيلي زود قراردادش را در هيئت استان ثبت مي‌كنم، مثل همان كاري كه در واليبال در مورد موسوي عراقي انجام داديم.

 

مديرعامل گيتي‌پسند تاكيد كرد: نمي‌دانم ميان شمس، شمسايي و كاشاني چه گذشته، آنها روي وحيد حساب ويژه‌اي باز كرده بودند و حالا هم حق دارند از اين انتقال ناراحت باشند. آن روز در حضور رئيس هيئت استان از شمسايي خواستم كه قبل از ثبت قراردادش از كاشاني اجازه بگيرد كه او هم اين كار را انجام داد و تلفني از او اجازه گرفت.

 

طاهري در مورد اينكه حضور بازيكنان شاخصي چون نظري، شمسايي و … در گيتي‌پسند كه در مقاطعي ارتباط خوبي با هم نداشته‌اند، باعث ايجاد حاشيه در اين تيم نخواهد شد، عنوان كرد: ما يك باشگاه حرفه‌اي هستيم. وقتي به بازيكنان خوب‌مان پول خوب مي‌دهيم و امكانات لازم را برايشان مهيا مي‌كنيم، انتظار داريم كه حرفه‌اي عمل كرده و فقط به فكر تمرين و تحقق اهداف باشگاه باشند. مطمئنا امسال هيچ مشكلي در تيم به وجود نخواهد آمد.

 

وي وضعيت تيمش براي حضور در ليگ 90 را مثبت ارزيابي كرد و گفت: تمام نياز‌ها و ابزارهاي لازم براي حضور خيلي خوب در ليگ برتر را براي كادر فني و بازيكنان فراهم كرده‌ايم. بازيكنان خوبي با نظر مربيان جذب شدند و 2 اردوي خيلي خوب داخلي (سرعين) و خارجي (اوكراين) داشتيم كه چهار مسابقه تداركاتي خوب هم در اين كشور انجام داديم. باشگاه و هيئت مديره هيچ كم و كاستي براي فوتسال نگذاشتند و گرچه برخي معتقد بودند امسال نمي‌توانيم يارگيري خوبي داشته باشيم اما وحيد شمسايي، محمد كشاورز و حسين حسيني (گلر) را جذب كرديم و باشگاه روي بحث فوتسال خيلي جدي است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)