مرجع خبری پرسپولیس : صحبت‌هاي چند روز پيش علي انصاريان كه گفته بود بازيكنان پرسپوليس را از لب جوي آب و لپ‌لپ به اين تيم آورده‌اند، باعث شد باشگاه شاهين 15درصد از قرارداد او را كم كند و حتي بحث شكايت پرسپوليس از اين بازيكن شنيده شد.

 

اتفاقي كه انصاريان درباره‌اش مي‌گويد: منظور من به هيچ عنوان بازيكنان پرسپوليس نبودند و هيچ حرفي در مورد آنها نزدم. منظور من فقط ممدوتال بود و اعتقاد دارم هر بازيكن خارجي كه وارد فوتبال ايران مي‌شود بايد يك سر و گردن از بازيكنان ايراني بهتر باشد.

 

نبايد پول بيت‌المال را به بازيكني داد كه در دقيقه 30 تعويض مي‌شود و دو پاس گل به حريف مي‌دهد. من در مورد هيچ يك از بازيكنان پرسپوليس حرف نزدم و در گذشته هم با وجود اينكه حرف‌هاي زيادي داشتم، عليه پرسپوليس صحبتي نكردم.

انصاريان در پاسخ به اين سوال كه آيا از مسوولان پرسپوليس و حميد استيلي بابت اينكه تو را انتخاب نكردند ناراحتي، ادامه مي‌دهد: از هيچ كسي ناراحت نيستم. من و مهدوي‌كيا مصاحبه كرديم و گفتيم كه دوست داريم به پرسپوليس برگرديم. همين مصاحبه كار ما را خراب كرد و اگر كلاس مي‌گذاشتيم الان در پرسپوليس بوديم.

 

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد نتایج بدی که پرسپولیس در لیگ برتر یازدهم می‌گیرد می‌گوید: هواداری که به استادیوم می‌‌آید، فقط از تیمش پیروزی می‌خواهد. یک زمانی بود که گل‌های خورده پرسپولیس در طول یک فصل حتی دو رقمی هم نمی‌شد ولی حالا شرایط را ببینید. ما هم 4 گل و 3 گل دریافت کردیم اما در هر سال یک یا دو بار اتفاق می‌افتاد نه مثل حالا. یادم نمی‌رود بازیکنانی که به پرسپولیس گل می‌زدند، فیلم آن بازی را کپی می‌کردند و به فک و فامیل‌شان می‌دادند چون از خط دفاع پرسپولیس گذشته و به عابدزاده یا فنایی گل زده بودند!

 

انصاریان ادامه می‌دهد: استیلی برخلاف دایی روی مربیگری را ندارد. وقتی پرسپولیس گل دوم را از شهرداری تبریز دریافت کرد، روی نیمکت مشخص بود که تنهاست و کسی نبود که پشتش بایستد. در این شرایط، زمان آن رسیده که سرپرست باشگاه پرسپولیس سینه سپر کند و بگوید که هواداران، ما باختیم و بابت شکست‌‌های‌مان عذرخواهی می‌کنیم اما زمان بدهید تا با صبر و حوصله تیم را از بحران خارج کنیم. او در حال حاضر پنهان شده و استیلی را جلو انداخته تا حمید یک تنه مقابل انتقادات رسانه‌ها، مردم و بازیکنان قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)