مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به قحطي در كشور سومالي در حاشيه ديدار پرسپوليس و نفت آبادان، بيرون از ورزشگاه آزادي صندوق‌هايي براي كمك به مردم سومالي قرار دارد.

*گزارشگر برنامه خارج از گود بخش خبري 20:30 قصد داشت در كنار زمين گزارش تهيه كند كه مسئولان برگزاري مسابقه و ماموران انتظامي مانع از اين كار شدند.

*حدود 40 تماشاگر آباداني با پيراهن برزيل در ورزشگاه آزادي حضور دارند.

*ميثاق معمارزاده براي اولين بار در تركيب اصلي تيم پرسپوليس قرار گرفته است. او بدون عليرضا حقيقي براي گرم كردن به ميدان آمد اين در حالي است كه معمولا دو دروازه‌بان با يكديگر براي گرم كردن به ميدان مي‌آيند.

*بازيكنان نفت آبادان با پيراهن آبي به ميدان آمدند و طرفداران پرسپوليس نسبت به آنها واكنش نشان دادند.

*علي كريمي كاپيتان پرسپوليس كه در ديدار هفته گذشته با دريافت كارت قرمز از ميدان اخراج شده بود پيش از آغاز از سوي تماشاگران تشويق شد. او اعلام كرده در ورزشگاه حضور خواهد يافت.

* احمدرضا عابدزاده با پيراهن قرمز در ورزشگاه حاضر شد و تماشاگران او را تشويق كردند.

*  تماشاگران پرسپوليس شعار مي‌دادند ” كي‌روش يادت باشه، نصرتي بايد باشه” و به اين ترتيب از سرمربي تيم ملي درخواست مي‌كردند مدافع اين تيم را دعوت كند.

 

* تنها ده دقیقه از بازی پرسپولیس با نفت گذشته بود که فریادهای غلامرضا رضایی سوژه بازی شد. در این دقیقه از بازی بود که حمیدرضا علی عسگر توپی را از زمین بازی به بیرون زد. او پس از برخوردی که وسط زمین رخ داد و بازیکن نفتی سرنگون شد ، توپ را از زمین بیرون زد تا به وضعیت این بازیکن رسیدگی شود اما غلامرضا رضایی فریادزنان سمت او آمد و اعتراض کرد که توپ را بیرون زده. او اعتقاد داشت بازیکنان نفت ابتدا خطا کرده بودند و وقتی خودشان مالکیت توپ را در اختیار داشتند ، توپ را بیرون نزدند. با عذرخواهی علی عسگر ، طرفداران هم حسابی او را تشویق کردند.

 

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس به همراه يك هنرپيشه در جايگاه ويژه حضور دارد.علي كريمي به همراه پوريا پورسرخ بازيگر سينما و تلويزيون در جايگاه ويژه حاضر شد. هواداران پرسپوليس نيز كريمي را به شدت تشويق كردند.

*ياد و خاطره سردار كاظمي از فرماندهان سپاه گرامي داشته شد و هفته دولت نيز تبريك گفته شد. دو تيم با اهداي گل به تمثال شهيدان رجايي و باهنر ياد شهداي دولت را گرامي داشتند.

*از تماشاگران خواسته شد كه روز جمعه در راهپيمايي روز قدس شركت و همبستگي خود را با مردم مظلوم فلسطين اعلام كنند.

*بازيكنان پرسپوليس برخورد گرمي با غلامحسين پيرواني داشتند و تقريبا تمامي آنها با اين مربي احوالپرسي كردند. غلامرضا رضايي بيشتر از بقيه بازيكنان پرسپوليس نسبت به سرمربي نفت ابراز احساسات كرد.

* عليرضا حقيقي بعد از مدتي به ميدان آمدند و تماشاگران از او خواستند كه به اتفاق ميثاق معمارزاده نزد آنها برود كه هر دو درواز‌ه‌بان دست يكديگر را گرفتند و به سمت تماشاگران پرسپوليس رفتند. معمارزاده دروازه‌بان اصلي پرسپوليس در اين بازي است.

 

*بعد از گل اولي كه جواد كاظميان براي سرخپوشان زد تماشاگران شعار سر دادند” استيلي با غيرت”

* محمد نصرتي در اين ديدار به عنوان كاپيتان تيم پرسوپليس وارد زمين شد.

 

* حميد استيلي و غلامحسين پيرواني با يكديگر برخورد گرمي داشتند و استيلي به سرمربي نفت آبادان خوشامد گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)