مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس پس از به ثمر رساندن سه گل براي اين تيم گفت: گل‌زدن با پيراهن پرسپوليس لذت‌بخش‌ترين لحظه عمر است.

 

جواد كاظميان پس از پيروزي سه بر يك تيمش مقابل نفت آبادان گفت: هفته پيش كه يك گل به مس زدم و لباسم را در آوردم همه گفتند كه گويي به برزيل گل زده اما گل‌زدن با پيراهن پرسپوليس لذت‌بخش‌ترين لحظه عمر است.

 

 

من اگر به بچه محل‌هايم با پيراهن پرسپوليس گل بزنم باز هم از خوشحالي اين كار را انجام مي‌دهم.

وي ادامه داد: خيلي‌ها گفتند خريد كاظميان بدترين خريد فصل بوده اما خدا جاي حق نشسته است و كمكم كرد تا امسال به پرسپوليس كمك كنم. برخي‌ها دست به دست هم داده بودند تا امسال در ليگ نباشم اما به هدفشان نرسيدند.

كاظميان تأكيد كرد: به تماشاگران اين پيروزي را تبريك مي‌گويم. كار زياد داريم اما قهرماني امسال براي پرسپوليس است.

مهاجم پرسپوليس افزود: در بازي‌هاي قبل هم شايسته پيروزي بوديم اما فشار زياد است. با اين حال مهم قدم اول بود كه با پيروزي برداريم كه اين اتفاق افتاد و در بازي‌هاي بعدي هم ابتدا ذوب‌آهن و سپس استقلال را هم مي‌بريم.
اين 50 درصد پرسپوليس بود. در ادامه با تمرين ‌كردن موفق‌تر هم خواهيم شد.

كاظميان با بيان اين كه فكر مي‌كردم اين مسابقه 2 گل بزنم افزود: آخرين باري كه هت تريك كردم در مسابقات جوانان تهران بود و خوشحالم كه پس از 12 سال دوباره اين اتفاق افتاد. استيلي به فوتبالم اعتقاد داشت. با اينكه برخي‌ها تلاش كردند نظر او را عوض كنند اما شب آخر به من اعتماد كرد و اين هم جواب اعتماد اوست.

وي در مورد تشويق علي دايي گفت: نظر خاصي ندارم اما خوشحالم تماشاگران با رضايت ورزشگاه را ترك كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)