مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتسال پرسپوليس گفت:‌ حسين شمس ديروز از همکاري با پرسپوليس کناره‌گيري کرد و سعيد عبدلوند ديگر با پرسپوليس همکاري نخواهد کرد.

سيف‌الله دميرچي اظهار کرد:‌ با جلسه‌اي که ديروز با حبيب کاشاني داشتيم و با توجه به اين که بازيکنان تيم 45 روز با زبان روزه با تيم تمرين مي‌کردند و در حال حاضر نمي‌توانند تيم خوبي را پيدا کنند، تصميم گرفتيم به فعاليتمان در ليگ ادامه دهيم.

وي افزود: به بازيکنان تيم اين تذکر داديم که با وضعيتي که در آن هستيم قرار نيست مثل سال گذشته در رده‌هاي آخر جدول قرار بگيريم و هدفمان قرار گرفتن در رده بالاي جدول است.

دميرچي در ادامه در خصوص پايان مهلت تحويل مدارک به کميته فوتسال تاکيد کرد: بازيکنان تيم يکشنبه قراردادهايشان را ثبت کردند و طبق قانون تيم‌ها پس از ثبت قرارداد 72 ساعت زمان دارند تا مدارکشان را به کميته فوتسال تحويل دهند. به همين دليل مدارک را شب گذشته به کميته فوتسال تحويل داديم و هيچ مشکل قانوني‌ از اين بابت وجود ندارد.

بازي پلي آفي که قرار بود به منظور شناخته شدن تيم چهاردهم ليگ انجام شود لغو شد و پرسپوليس به عنوان تيم چهاردهم ليگ بايد روز سه‌شنبه در قم به مصاف صباي قم برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)