مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: محمد مايلي كهن احترام بزرگ و كوچك را نگه نداشت.


محمود خوردبين اظهار داشت: پس از چند هفته بدشانسي و ناكامي اين بار با يك بازي خوب و منطقي توانستيم از خجالت هواداران خود دربياييم و تيم صنعت نفت را شكست دهيم.

وي افزود: در بازي‌هاي قبلي هم خوب بوديم اما فقط نتيجه نمي‌گرفتيم كه خدا را شكر اين طلسم شكست.

 

خوردبين در پاسخ به اين سؤال كه چرا در جلسه كميته پيشكسوتان پرسپوليس شركت نمي‌كنيد گفت: دفعه اول دعوت نشدم اما دفعه دوم من را دعوت كردند ولي نرفتم. به نظر من اصل كار دفعه اول بود كه من را به رسميت نشناختند. به همين دليل ما نباشيم بهتر است.

 

وي در خصوص مشكلش با محمد مايلي كهن گفت: برخي‌ها مي‌گويند اين آقا با ما خداحافظي كرد و رفت. من كه از ايشان خداحافظي نديدم. فقط ايشان از طريق رسانه‌ها گفتند كه نمي‌آيد.

 

سرپرست تيم پرسپوليس اضافه كرد: اين آقا در رسانه‌ها همه چيز را گفته و متأسفانه آقاي مايلي كهن احترام بزرگتر و كوچكتر را نگه نداشت. ايشان حرف‌ها و گزارشي را كه من در كميته فني دادم عليه خودم در رسانه‌ها منعكس كرد.

 

خوردبين ادامه داد: من براي ايشان احترام خاصي قائلم اما آقاي مايلي كهن حق نداشت اين طور به همه پرسپوليسي‌ها بي‌احترامي كند. من  زيادتر دوست ندارم درباره اين آقا صحبت كنم چون همه مرا مي‌شناسند و اگر مسئوليتي در پرسپوليس قبول كردم مطمئن باشيد با جان و دل مثل دوران بازيگري‌ام به اين تيم احترام مي‌گذارم و وظيفه‌ام را به خوبي انجام مي‌دهم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)