مرجع خبری پرسپولیس : اگر نمايش ويژه جواد كاظميان را كنار بگذاريم، مي‌توانيم بگوييم غلامرضا رضايي بهترين بازيكن ميدان پرسپوليس- نفت  پس از وی بود.

 

شماره 10 پرسپوليس بعد از جام ملت‌هاي آسيا چنين نمايشی ارائه نكرده بود اما در مصاف چهارشنبه آنقدر دويد و موقعيت ساخت كه نمي‌تواني ناديده اش بگيري. غلامرضا رضايي بعد از مدت‌ها مصاحبه كرد و درباره خودش، انتقادات فرشاد پيوس و … حرف زد. او در راه رسيدن به هتل اسپيناس و حضور در اردوي ملي چند دقيقه‌اي پاسخگوي سوالات ما شد.

فرشاد پيوس گفته بود غلامرضا رضايي چاق است اما فكر مي‌كنم در بازي با نفت حداقل 8-7 كيلومتر دويدي.

من آن مصاحبه را نديدم، اگر هم ايشان گفته باشد هيچ جوابي ندارم. فقط همين را مي‌گويم كه ما هميشه به پيشكسوتان احترام گذاشته‌ايم و مي‌گذاريم اما بعضي‌هاي‌شان يكسري حرف‌هايي مي‌زنند كه در شأن و شخصيتشان نيست. دوست ندارم جوابي به اين مصاحبه بدهم و هيچ حرفي هم نمي‌زنم. خودم با فوتبالم به هر كسي كه انتقاد كند جواب مي‌دهم. انتقاد كردن درست است اما …

شايد اسم اين تخريب باشد ؟
مطمئنا انتقاد نيست. ديگر براي من اين مساله تمام شده و نمي‌خواهم درباره‌اش حرف بزنم.

حالا نمي‌خواهي بگويي الان چند كيلو وزن داري؟
(باخنده) هيچ دليلي ندارد كه بگويم. اصلا نمي‌گويم چون ما باشگاه داريم، دكتر تغذيه داريم و همه چيز مشخص است.

به نظر مي‌رسد وضعيت بدني‌ات مثل دوران اوجت خوب شده؟
فكر مي‌كنم الان خيلي خوب شده، تاثيرگذاري‌ام هم در اين دو بازي خوب بوده.

تو در چهار بازي قبلي 2 پاس گل داده بودي اما گل نزدي.
براي گل زدن در اين چند بازي، موقعيت نداشتم. در بازي با شاهين كه فشار خيلي زياد بود اما در بقيه بازي‌ها هم بيشتر دوندگي داشتم و كارايي‌ام بد نبود. مطمئنم بازي به بازي بهتر مي‌شوم. تازه اين را در نظر داشته باشيد كه من 4 ماه مصدوم بودم و دقيقا 4 ماه گذشت كه برگردم.

آخرين بازي‌ات 10 فروردين بود مقابل استقلال.
بله، از 10 فروردين تا 11 مرداد، 4 ماه بازي نكردم. تازه در سه بازي قبلي با درد دنده بازي مي‌كردم. دنده هم جايي است كه بايد استراحت طولاني داشته باشي اما من با پزشك تيم مشورت كردم و او گفت مواظب باش كه ضربه نخورد. توكل به خدا بازي كردم و خدا را شكر مشكلي پيش نيامد.

تاثيرگذاري‌ات را در تيم ملي مي‌بينم اما براي تماشاگر عادی، مهاجمي كه گل نمي‌زند مورد انتقاد است.
در ايران اينطوري است، هر چقدر هم خوب بازي كني و توي چشم باشي براي هيچ كس مهم نيست و بايد حتما گل بزني. از خود جواد بپرسيد كه من قبل از بازي چه حرفي به او زدم. دوست دارم حتما از خودش بپرسيد. به جواد گفتم دوست دارم گل بزني و گل هم مي‌زني. جواد هم گفت تو هم مي‌زني اما واقعا براي من مهم بردن بازي بود.

 

اتفاقا يك موقعيت هم بود كه جواد به تو پاس نداد.
يك موقعيت خيلي خوب بود كه جواد مي‌توانست پاس بدهد اما خودش تشخيص داد آنطوري بزند، حتما پاس دادن سخت بوده برايش وگرنه به من پاس مي‌داد تا گل بزنم.

در حسن نيت تو شکی نیست. هميشه موفقيت تيم برايت ملاك بوده و برعكس خيلي از فوتباليست‌ها اين حرف را از ته دل مي‌زني.
بله، اين بازي را ديديد؟ نه اين بازي، هر وقت موقعيت گيرم بيايد اگر بازيكن كناري‌ام موقعيت بهتري داشته باشد مي‌دهم تا او بزند. الان هم نمي‌گويم چرا جواد پاس نداد، چون اصلا مهم نيست. در آن لحظه تصميم گرفتن خيلي سخت است، تازه وقتي ما سه- هيچ جلو هستيم ديگر اينها مهم نيست.

با اين برد شرايط پرسپوليس بهتر شد.
خدا را شكر تيم‌مان به برد نياز داشت و اين اتفاق هم افتاد. الان هم دو هفته زمان خوبي است تا شرايط تيم بهتر هم بشود.

براي اولين بار توسط كروش به تيم ملي دعوت شدي، درست است؟
بله، البته فكر مي‌كنم در دوره مربيگري كروش كلا 2 يا 3 اردو برگزار شده، خوشحالم كه دوباره به تيم ملي برگشته‌ام. در جام ملت‌هاي آسيا من، محمد نوري و چندتا از بچه‌ها خوب كار كرديم اما بعد از آن من مصدوم شدم و ديگر نتوانستم بازي كنم و دعوت نشدم.

بازي با روسيه هم بودي.
بله، اتفاقا همان بازي روسيه يكي از عوامل مصدوميتم بود چون كلي در فرودگاه معطل شدم. خدا را شكر كه همه چيز به خير گذشت و من هم دوست دارم از قبل بهتر كار كنم، چه براي پرسپوليس، چه تيم ملي.

تو الان تنها مهاجم سالم پرسپوليس هستي و انتظارات از تو زياد است، البته اگر خداي نكرده در تيم ملي مشكلي پيدا نكني.
دوتا از بچه‌هاي ديگر هم كه مصدوم شده‌اند، يعني هادي و مهرداد هم زود برمي‌گردند. فكر مي‌كنم طول درمانشان يك ماه بشود. آنها كه برگردند، تيممان شرايط بهتري پيدا مي‌كند.

علي كريمي از جايگاه ويژه، واكنش‌هاي جالبي داشت. يكي از اين واكنش‌ها بعد از شوت خوب تو در دقيقه 80 بود، ظاهرا كريمي هم دوست داشته تو گل بزني.
خدا را شكر بچه‌هاي تيم با هم خوب هستند و آن رفاقتي كه بايد در يك تيم باشد، هست. علي‌آقا هم هميشه لطف داشته و به همه بچه‌ها كمك مي‌كند. اين هم كه شما مي‌گوييد نظر لطفش بوده. واقعا همه بازيكنان علي كريمي را دوست دارند.

ادامه ليگ را چطور مي‌بيني؟ مي‌توانيد استقلال را در صدر بگيريد؟
رقابت خيلي سختي داريم. الان از هر تيمي امتياز گرفتن سخت است. مطمئنا روز به روز تيممان بهتر مي‌شود. اختلاف هم خيلي زياد نيست و مي‌توانيم به صدر برسيم. هدفمان هم همين است و ان‌شاءا… اگر اين روند ادامه داشته باشد، مي‌توانيم به آن برسيم. فكر مي‌كنم قبل از اين بازي، تيممان طلسم شده بود كه الان اين طلسم شكسته.

فكر مي‌كني چقدر طول مي‌كشد تا همان بازيكن آماده جام ملت‌ها باشي؟
خب هر بازيكني بعد از مصدوميت به مرور به شرايط ايده‌آل برمي‌گردد. اين كار يك مقدار سخت است اما تلاشم را مي‌كنم تا روز به روز بهتر باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)