مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي جزو بازيكناني است كه پس از تعویض و درخشش در اولين بازي فصل پرسپوليس، در تمام تغييرات تركيب استيلي همواره يك مهره فيكس به حساب مي‌آيد.

 

هافبك دفاعي سرخپوشان در حالي كه از اولين برد تيمش در برابر نفت آبادان كه بسيار شادمان بود، دقايقي به سوالات ما پاسخ داد؛

برخلاف اينكه تصور مي‌شد بعد از چهار نتيجه بد با استرس بازي كنيد، خيلي راحت برابر آباداني‌ها كار كرديد.
بله، اول خدا را شكر اولين برد پرسپوليس را كسب كرديم و تيم از بروز بحران نجات پيدا كرد. بعد از آن هم هر چه از زمان بازي مي‌گذشت و نتيجه را در دست خود مي‌ديديم اعتماد به نفس بهتري پيدا مي‌كرديم. نسبت به بازي قبل بهتر بوديم كه هم هوادار را راضي نگه داشتيم و هم كادر فني را. نفت آبادان نسبت به سال گذشته خيلي قوي‌تر شده بود و فوتبال خوبي بازي مي‌كرد اما اسير بازي بهتر تيم ما شد.


فكر مي‌كني گره كار پرسپوليس چه بود كه در اين بازي باز شد؟
طبيعي است تيمي كه بازيكن جديد اضافه مي‌كند هماهنگي‌اش مثل قبل نباشد. زمان براي ايجاد اين هماهنگي سپري شد و ديديد ما بالاخره توانستيم طوري بازي كنيم كه بازيكنان عملكرد خوبي را در كار تيمي داشته باشند. ضمن اينكه برابر صنعت نفت آبادان در كار گروهي دفاع تيمي هم خوب ظاهر شديم.


علي كريمي گفته بود شايد مشكل پرسپوليس من بوده‌ام كه در غياب من تيم اينطور به پيروزي رسيد!
ايشان شكسته نفسي كرده‌اند. علي كريمي هميشه از تاثيرگذارترين بازيكنان پرسپوليس و تيم ملي ايران بوده است. اتفاقا من اعتقاد دارم اگر علي كريمي در اين بازي بود حتما با گل‌هاي بيشتري بازي را به سود خود تمام مي‌كرديم.

 

چه صحبتی درباره حضور هواداران داری؟
با اينكه هواداران در اين بازي كمتر از بازي‌هاي قبل ما آمده بودند براي تيم سنگ تمام گذاشتند كه جا دارد همين جا از آنها تشكر كنم كه تا آن موقع شب آنچنان عاشقانه پرسپوليس را تشويق كردند. اين پيروزي متعلق به هواداران است.


بادامكي در اين بازي برخلاف گذشته دو سوم جريان بازي را كار دفاعي كرد اما بعد جلوتر آمد…
اين تاكتيك گروهي تيم بود كه اول وسط زمين را از آن خود كنيم و اجازه بازيسازي به حريف ندهيم، بعد از آن ميل به هجوم داشته باشيم و موقعيت سازي كنيم.

شنيدن از جو رختكن پرسپوليس بعد از اولين پيروزي فصل هم بايد جالب باشد.
طبيعتا بعد از چهار بازي كه فشار رواني از روي تيم برداشته مي‌شود كسي نيست كه شادمان نباشد. بازيكنان و كادر فني ما هم فوق‌العاده خوشحال بودند و همه چيز عالي بود.


پاداش يا قول پاداشي كه داده نشد؟
هيچ صحبتي نشد اما ما براي پاداش نبود كه اين بازي را برديم و باور كنيد اصلا به آن فكر هم نمي‌كرديم.


ليگ هم كه به‌خاطر تيم ملي تعطيل شد، فكر مي‌كني اين وقفه بعد پيروزي كه به‌دست آمد به نفع پرسپوليس است يا به ضرر؟
ابتدا به بازيكنان پرسپوليس كه به تيم ملي دعوت شدند تبريك مي‌گويم و اميدوارم نماينده خوبي از پرسپوليس در تيم ملي باشند. در مورد تعطيلي ليگ هم بايد بگويم به نفع ماست و بايد از اين شرايط خوب استفاده كرد. اينكه اين دفعه بازيكن كمتري از ما به تيم ملي دعوت شده به مربيان ما كمك زيادي مي‌كند تا برنامه‌هاي تمريني خود را با در اختيار داشتن غالب نفرات به اجرا در آورند.


راستي حسين بادامكي در چند سال اخير با اينكه خيلي از وقت‌ها در اوج بازي‌اش بوده اما راهي به تيم ملي پيدا نكرده، علتش چيست؟
اين را بايد از سرمربي تيم ملي سوال كنيد. به نظر من اين سليقه سرمربي است كه چه كساني را دعوت كند والا در فوتبال ايران تفاوت‌ها در يك پست آن قدر نيست.


فكر مي‌كني بتواني امسال پيراهن تيم ملي را بپوشي؟
كارلوس كروش نشان داده مربي است كه با ديد باز به ليگ ايران نگاه مي‌كند. من شخصا به توانايي هايم اعتماد دارم و به جرات مي‌گويم چيزي از هم‌پستي‌هايم در هافبك دفاعي در ليگ و تيم ملي كم ندارم. من كارم را مي‌كنم و اميدواري ام را از دست نمي‌دهم.


هواداران پرسپوليس از هم اكنون نگران بازي داربي هستند كه نكند تيمشان ضعيف ظاهر شود…
هميشه همينطور است دو سه هفته مانده به دربي همه تماشاگران شور و حال اين بازي را پيدا مي‌كنند اما بايد بگويم ما قبل از اين بازي يك رقابت سخت در اصفهان با ذوب آهن داريم كه تمام تمركز خود را براي سه امتياز اين بازي گذاشته‌ايم چراكه بعد از پيروزي در آن با روحيه‌اي مناسب پا در داربي خواهيم گذاشت.


به عنوان بازيكني كه تجربه داربي‌هاي 5سال اخير را داري، اين بازي را چطور پيش بيني مي‌كني؟
پيش بيني كه نمي‌شود كرد چون اصلا زيبايي اين بازي شهرآورد به همين است كه اصلا نتيجه‌اش معلوم نيست. استقلال هم خوب بازي مي‌كند و هم خوب نتيجه مي‌گيرد اما پرسپوليس هم خودش را پيدا كرده و با بازيكنان خوبي چون علي كريمي توانايي هر كاري را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)