مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در هر تيمي كه مربي باشم با شعار تماشاگران بازيكن تعويض نمي‌كنم.

نلو وينگادا ابتدا نعيم سعداوي را به سالن خبري فرستاد اما به دليل اصرار مسئولان AFC سرمربي پرسپوليس مجبور شد در نشست خبري شركت كند.
وي در ابتداي صحبت‌هايش اظهار داشت: به خاطر تاخيرم عذرخواهي مي‌كنم. من به دليل اجباري كه بود آمدم زيرا شخصي كه مريض است بايد استراحت كند. من به رسانه‌ها بي‌احترامي نكرده‌ام.
سرمربي پرسپوليس در مورد مسابقه گفت: اين برد را به بازيكنانم تبريك مي‌گويم. آنها قهرمانان واقعي هستند و با اين پيروزي چهارشنبه هفته آينده در كشور ايران به مصاف بنيادكار خواهيم رفت.
وي ادامه داد: به اسامي بازيكنان كاري ندارم و بازيكنان را بر اساس آمادگي‌شان در تركيب قرار مي‌دهم. چه در پرسپوليس مربيگري كنم و چه در هر جاي ديگري؛ با شعار و فشار تماشاگران بازيكني را تعويض نمي‌كنم.
وينگادا تصريح كرد: بازيكنان ما مردان پيروز مسابقه بودند. الشباب تيم كوچكي نيست و يكي از بهترين تيم‌هاي آسياست. اين تيم 5 بازيكن ملي‌پوش دارد كه همگي آنها در ديدار با ايران حضور داشتند. در آن مسابقه كه عربستان پيروز شد پرسپوليس هيچ ملي‌پوشي نداشت. اين نشان مي‌دهد كه الشباب چه تيم فوق‌العاده‌اي است.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه شعار تماشاگران از چه ناحيه‌اي است تصريح كرد: نمي‌دانم اين شعارها از كجا آب مي‌خورد اما اگر قرار باشد من با شعار بازيكني را تعويض كنم بهتر است مربي پرسپوليس نباشم. فرق من با تماشاگران اين است كه هر روز با بازيكنان كار مي‌كنم و شرايط آنها را مورد ارزيابي قرار مي‌دهم.
وينگادا اختلاف نظر خود را با كريم باقري را نيز تكذيب كرد و گفت: هيچ اختلافي ميان ما وجود ندارد

                                               

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)