مرجع خبري پرسپوليس : امكانات كلينيك باشگاه كافي نيست. اين جمله را پارسال چند باري از زبان سرخ‌ها شنيده بوديم و اين بار هم مهرداد اولادي آن را براي توجيه درمانش در كلينيكي خارج از باشگاه به زبان آورد.

در پاسخ به او حالا دكتر داريوش سودي مدير كلينيك باشگاه پرسپوليس مي‌گويد: مشكلي كه در مورد اولادي پيش آمد حل شد و او از روز شنبه در كلينيك باشگاه به درمانش ادامه مي‌دهد.

 

در واقع از امروز همه بازيكنان مصدوم موظفند كارهاي درماني‌شان را در كلينيك باشگاه انجام بدهند و هيچ بازيكني نمي‌تواند از خدمات پزشكي- درماني استفاده كند مگر با مجوز كلينيك باشگاه، نه كه بخواهيم محدودشان كنيم ولي اگر نياز باشد خودمان آنها را معرفي مي‌كنيم به كلينيك‌ها و پزشك‌هاي خارج از باشگاه، دليلش هم اين است كه مي‌خواهيم داروهاي مصرفي‌شان هم در كنترل باشگاه باشد چون شايد دارويي كه توصيه مي‌شود، دوپينگي محسوب شود و ما مي‌خواهيم روي اين موضوع هم اشراف داشته باشيم.

 

كلينيك باشگاه هم مطابق با كلينيك‌هاي باشگاه‌هاي برتر دنيا تجهيز شده و با هزينه‌هايي كه فصل پيش داشتيم، يكي از مجهزترين كلينيك‌هاي درماني ايران شده است البته بازيكنان مي‌توانند براي خدمات درماني ديگر به بقيه كلينيك‌ها و پزشك‌ها مراجعه كنند اما اگر طول درمانشان از حد طبيعي گذشت يا دارويي استفاده كردند كه نبايد يا هر مشكل ديگري، آن وقت بايد جريمه بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)