مرجع خبری پرسپولیس : شیث رضایی به هر دری زد تا بتواند علی دایی را در دادگاه محکوم کند اما تلاش‌های او با تصمیم قاضی پرونده در شعبه بازپرسی قوه قضاييه بی‌نتیجه ماند.

 

پرونده شکایت شیث رضایی از علی دایی مدت‌ها بود در یکی از شعبه‌های بازپرسی قوه قضاييه و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریان داشت. از آنجایی که وکیل شیث به تعهد خود در مورد پس گرفتن شکایت از دایی عمل نکرده بود، کمیته انضباطی نیز در این مدت به این پرونده رسیدگی نکرد.

 

 

 

قاضی پرونده در قوه قضاييه نیز برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون نامه‌ای نوشت و از جزییات پرونده استعلام گرفت. به دنبال این اتفاق اسماعیل حسن‌زاده رسما در جواب نامه دادگاه گزارشی از آخرین وضعیت پرونده و تعهدات طرفین دعوا در فدراسیون را برای قاضی اداره بازپرسی ارسال کرد.

 

به گزارش قانون، بعد از این جریان وقتی قاضی متوجه شد وکلای شیث و دایی تعهد کتبی داده‌اند که شکايتشان از دادسرا و اداره بازپرسی را پس بگیرند، در نهایت پرونده را مختومه اعلام کرد و قرار ترک تعقیب علی دایی را صادر کرد. به این ترتیب شکایت شیث از دایی به دادسرا به نتیجه نرسید و کمیته انضباطی در این‌باره به زودی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

اسماعیل حسن زاده در این‌باره به قانون می‌گوید: «این پرونده چند ماه در کمیته انضباطی بلاتکلیف مانده بود اما حالا با تصمیم قاضی پرونده در بازپرسی قوه قضاييه به‌زودی به آن رسیدگی می‌کنیم تا این پرونده با صدور رأی مختومه شود.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)