مرجع خبری پرسپولیس : رییس سازمان لیگ از معرفی اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس خبر داد.

 

عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ فوتبال کشور از تعیین اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: با توجه به اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا باید تا تاریخ شانزدهم پرونده باشگاهها را به مقرafc ارسال نماییم لذا با توجه به اهمیت موضوع با وزیر محترم ورزش و جوانان صحبت کردیم و قرار شد اعضای هیات مدیره باشگاههای استقلال و پرسپولیس بزودی معرفی شوند.

وی با ابراز بی اطلاعی از اسامی نفرات مورد نظر وزیر برای حضور در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: این مسایل در حوزه کاری بنده نیست و اطلاعی هم از آن ندارم.

 

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد تاریخ مورد نظر کنفدراسیون تمدید شود گفت: بعید می دانم بشود این کار را کرد و برای همین هم هست که اصرار داریم باشگاهها هرچه سریعتر مشکلات خود را حل نمایند.

 

وی گفت: اگر فوتبال باشگاهی ما از این مرحله عبور کند و باشگاهها پروانه حرفه ای شدن بگیرند بسیاری از مشکلات مان رفع خواهد شد.

 

این مسوول در انتها شایعه برنامه های کاندیدا شدن برای ریاست فدراسیون را تکذیب کرد و گفت: نه کاندیدا می شوم و نه در گروه خاصی قرار دارم؛ همینکه بتوانم به مسوولیت خود در سازمان لیگ برسم کافی است البته اگر رییس آینده به وجودم در این پست احتیاج داشته باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)