مرجع خبری پرسپولیس : مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه به جای برخورد با فرد تهدیدکننده بازیکنان، می خواهند سرپرستی تیم ملی را به او پاداش بدهند.

 

حسین شمس با انتقاد از نحوه چیدمان بازی های لیگ برای برخی تیم‌ها، اظهار داشت: حق پرسپولیس در برنامه بازی ها ضایع شده، چون این تیم در چهار هفته ابتدایی مسابقات، سه هفته میهمان بوده و در مسابقه‌ای هم که میزبان بوده، برابر قهرمان فصل گذشته لیگ قرار گرفته است.

در سوی دیگر تیمی هم وجود دارد که اگر خودش هم می خواست برنامه بازی هایش را بچیند، این قدر مناسب نبود. آنها آنقدر حریفان راحتی در ابتدای لیگ دارند که به راحتی در هفت هفته 21 امتیاز میگیرند.

وی ادامه داد: ما توقع داریم کمی در برنامه‌ریزی لیگ بیشتر دقت شود تا تیمی مثل پرسپولیس که یاران جدیدی را به خدمت گرفته است، بیشتر بتواند از حضور در مسابقات استفاده کند.

شمس در ادامه با اشاره به تهدید بازیکنان تیم ملی به اخراج در صورت حمایت از وی، عنوان کرد: من قبلا در این مورد صحبت کرده و توضیحات لازم را ارائه دادم اما ظاهرا به جای برخورد با این فرد تهدیدکننده، می خواهند سرپرستی تیم ملی را به او بدهند تا این فرد بابت خدمات این شکلی اش به فوتسال،‌ پاداش بگیرد. من توقع داشتم که کمیته فوتسال با این موضوع برخورد کند.

سرمربی سابق تیم ملی گفت: در جایی که این همه تاکید می شود سرپرست تیم ملی باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد، این فرد تسلطی به این زبان ندارد. نمی خواهم قصاص قبل از جنایت کنم چون این‌هایی که مطرح کردم، مواردی است که به گوش می رسد، اما اگر وی به عنوان سرپرست انتخاب شود،‌ حتما در این مورد بیشتر صحبت خواهم کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)