مرجع خبري پرسپوليس: روزي كه مهاجمان پرسپوليس به در و ديوار مي‌زدند اين رضا نورمحمدي بود كه با وجود بازي با دست شكسته، تيمش را از شكست قبل از داربي نجات داد تا در اين شرايط حساس تيمش را از حاشيه‌ها دور كند.

 

نورمحمدي البته بر اين باور است كه اگر عدالت اجرا مي‌شد، كار به گل او نمي‌كشيد. با اين گفت‌وگو همراه باشيد.

 

با گلي كه زدي از به حاشيه رفتن تيم قبل از داربي جلوگيري كردي؟

اين گل يك كار تيمي بود. يعني مدت‌ها روي ضربات ايستگاهي كار كرده‌ايم و در آن لحظه مي‌دانستم چه بايد بكنم.

 

ولي در هر صورت كار پرسپوليس به لحظات پاياني كشيد؟

فكر مي‌كنم همه آنهايي كه بازي را ديدند، حق مي‌دهند كه پرسپوليس شايسته پيروزي بود.

بازي در نيمه اول و نيمه دوم دست ما بود. ولي در توپ آمد و هر دو گل شد. من اصلا فكر نمي‌كنم ضربه فرهادي همان طور بود كه مي‌خواست، ولي توپ همان جايي رفت كه ديگر نمي‌شد كاري كرد. يا آنها خيلي خوش‌شانس بودند يا ما خيلي بدشانس بوديم روي گل دوم البته خود ما هم اشتباه داشتيم. وقتي هافبك آنها روي آن توپ ارسالي اضافه شد، يكي از بچه‌هاي ما هم بايد براي كمك عقب مي‌آمد، چون شكوري يار خودش را گرفته بود و به هر حال آن گل را دريافت كرديم. به طور كلي ذوب‌آهن نسبت به ما خيلي صاحب موقعيت نبود، اما توپ‌هاي ما بي‌نتيجه مي‌‌ماند.

 

بعد از بازي با نفت به نظر مي‌رسيد، تا حدودي مشكل گلزني پرسپوليس حل و فصل شده باشد؟

در آن بازي بدشانس نبوديم. از چهار توپي كه جواد زد، سه گل به ثمر رسيد. در اين بازي جواد و علي كريمي و ساير بچه‌ها خيلي تلاش كردند، همه كاري هم كردند، ولي فقط توپ‌ها گل نشد، اما يك اتفاق خوب اين بود كه نشان داديم چطور مي‌توانيم حريف خودمان را تحت فشار بگذاريم.

 

براي داربي خلق موقعيت كافي نيست، بايد بتوانيد، گل بزنيد؟

شك ندارم كه شرايط گلزني در بازي‌هاي بعدي بهتر مي‌شود. به ويژه كه مصدومان هم مي‌رسند. نوروزي استارت زد و منتظريم اولادي هم شروع كند. اين‌كه براي داربي باشد يا نه نمي‌دانم، ولي به هر حال با رسيدن مصدومان، توان بيشتري از پرسپوليس خواهيد ديد.

 

بازي با ذوب‌آهن نشان داد، در تعطيلات هم بيكار نبوده‌ايد؟

تلاش زيادي كرديم. و الان از نظر بدني و تاكتيكي در شرايط خيلي بهتري قرار گرفته‌ايم. در نظر بگيريد كه جلوي ذوب‌آهن هم ملي‌پوشان ما خسته بودند و با تيم تمرين نداشتند، با اين وجود معلوم شد، تعطيلات بخور و بخواب نبود.

 

بازي كردن براي دستت مشكل ايجاد نكرده است؟

من خوش‌شانس بودم كه كارم به گذاشتن پين و پلاتين نكشيد. اول قرار بود اين كار را انجام بدهند ولي بعد دكتر تصميم گرفت تلاش خودش را بكند كه موفقيت‌آميز بود، منتهي تاكيد شده كه به دستم نبايد ضربه بخورد، اما از وقتي سعي مي‌كنم ضربه وارد نشود. همه ضربه‌ها به همين دستم وارد مي‌شود. فعلا كه دو، سه هفته‌اي درگير هستم و اگر در اين مدت ضربه شديدي وارد نشود، استخوان تا حدي جوش مي‌خورد.

 

تا اينجا كه برايت خوش‌يمن بود، فكر مي‌كني بتواني در بازي داربي هم گل بزني؟

كار من چيز ديگري است ولي به هر حال روي ضربات ايستگاهي برنامه داريم و گل زدن به استقلال با دست شكسته براي خودش لطف ديگري دارد.

 

البته شرايط استقلال بهتر از شما به نظر مي‌رسد؟

استقلال يك روند مشخصي دارد، ولي ما بازي به بازي بهتر عمل كرديم و روند صعودي ما به ويژه در كيفيت بازي‌ها كاملا مشهود است و اگر همين طور ادامه بدهيم، داربي را مي‌بريم. البته در اين‌كه استقلال تيم بزرگ و قابل احترامي است، شكي نيست ولي با روندي كه وجود دارد، اين داربي براي ماست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)