مرجع خبری پرسپولیس : قرار نبود او در اين فصل پيراهن پرسپوليس را به تن كند. استيلي كريم انصاري‌فرد را مي‌خواست اما بازي تقدير، باعث شد جواد كاظميان دوباره به تيم سابقش برگردد آن هم در دقيقه 90 و قبل از پرواز به سمت اهواز و فولاد خوزستان!

 

جالب اينكه در اولين فصل استيلي به او بازي نمي‌داد اما پس از تشويق هواداران او به تركيب پرسپوليس رسيد و در كرمان پيراهن خود را تن خارج كرد و در ديدار تهران هم هترتريك كرد. مصاحبه جواد کاظمیان با 90 را بخوانید:

آقا جواد! به نظر مي‌رسد پرسپوليس از بحران فرار كرده باشد، در اين خصوص چه نظري داريد؟

 

 

بله، خدا را شكر ما از بحران فاصله گرفتيم و همانطور كه قبلا هم گفته بوديم با يكي، دو بازي خوب و كسب برد مقابل صنعت نفت آبادان بازيكنان از نظر روحي – رواني متحول شدند.

 

توقف ذوب‌آهن در خانه‌اش كار بزرگي بود. در اين خصوص چه نظري داريد؟

البته سه امتياز كامل اين اين بازي را بايد ما مي‌گرفتيم اما متاسفانه نتوانستيم از موقعيت‌هاي متعدد گلزني خود استفاده كنيم.

 

در بازي فولادشهر گم شده بودي آيا سرماخوردگي يك بازيكن حرفه‌اي در اين موقعيت حساس تيم جاي تعجب و سئوال ندارد؟

ببينيد من در اردوي مشهد و به دليل سرماي ناگهاني و بيش از حد اين شهر سرما خوردم. باور كنيد من هميشه مواظب سلامتي‌ام هستم و حتي وقتي دوش مي‌گيرم، سرم را كاملا خشك مي‌كنم كه مبادا سرما بخورم اما متاسفانه يك ويروس خطرناك و غيرقابل مهار به جانم نفوذ كرد و مرا از پا انداخت. من در طول هفته گذشته خوب تمرين نكردم و همه مي‌دانيد كه در بازي اصفهان شرايط خوبي نداشتم.

 

پزشك تيم به شما براي بازي مقابل ذوب‌آهن مجوز داده بود؟

بايد قبول كنيم پرسپوليس شرايط حساسي دارد و من و علي‌عسگری با اينكه سرما خورده بوديم اما تلاش كرديم هر طور شده خودمان را به اين بازي برسانيم. با اين حال من در طول هفته چند آمپول پني‌سيلين زده بودم و بدنم خشك شده بود.

 

كاظميان حالا به يكي از مهره‌هاي موثر تيمش تبديل شده توانسته است نظر استيلي را كاملا به خود جلب كند و با وجود سرماخوردگي 61 دقيقه براي پرسپوليس بازي كند در اين خصوص چه نظري داريد؟

من اگر در خودم توانايي و آمادگي نمي‌ديدم به پرسپوليس نمي‌آمدم همه مي‌دانند پرسپوليس تيم بزرگ و پرطرفداري است و بازي كردن در اين تيم آسان نيست.

 

اما استيلي قصد نداشت به شما بازي بدهد و شعار هواداران و نتيجه نگرفتن پرسپوليس باعث شده به شما فرصت بدهد در اين خصوص چه نظري داريد؟

اين طور نيست. من سه هفته اول حضورم در پرسپوليس شرايط خوبي براي بازي نداشتم و با اينكه تمرين‌هاي انفرادي‌ام را دنبال مي‌كردم اما از نظر بدني كاملا آماده نبودم و اينطور نبود كه تماشاگران مرا به استيلي تحميل كنند.

 

براي بازي داربي شماره 71 آماده‌ايد؟

من قبلا هم گفته بودم استيلي براي جا انداختن تفكراتش در تيم نيزا به زمان دارد. در مصاحبه‌هاي قبلي‌ام گفته بودم كه عيار واقعي پرسپوليس در دو ديدار ذوب‌آهن و استقلال مشخص مي‌شود. مطمئن باشيد ما در ديدار داربي به مراتب بهتر از اين ظاهر مي‌شويم چون پرسپوليس مقابل تيم‌هاي مدعي بهتر بازي مي‌كند.

 

با هواداران چه سختي داري؟

هواداران هم حق داشتند در هفته‌هاي اول به نتايج و بازي تيم معترض باشند اما آنها پس از بازي با صنعت نفت‌آبادان با تيم آشتي كردند و مطمئن هستم هواداران در ديدار داربي ما را تنها نمي‌گذارند و به خوبي تيم را حمايت مي‌كنند.

 

راستي در خصوص شكست سپاهان چه نظري داريد؟

پنجشنبه روز بسيار خوب فوتبالي برايم بود. پسر عمويم عباس در تيم فجرسپاسي گل سوم فجرسپاسي را به ثمر رساند تا مقدمات شكست سپاهان فراهم شود. باور كنيد من به خاطر اين گل بسيار خوشحال شدم و اگر خودم براي پرسپوليس سه گل مي‌زدم، تا اين حد خوشحال نمي‌شدم. به هر حال به نوعي مي‌توان گفت كاظميان انتقامش را از سپاهان گرفت و من از اين بابت بسيار خوشحالم.

 

ماشاا…خانواده فوتبالي داريد…

بله، پسر عمويم جوان و با آتيه است ضمن اينكه متاسفانه يك پسرعموي 20 ساله‌ام هم به خاطر تصادف فوت كرد او هم استعداد خوبي در فوتبال داشت.

 

روحش شاد… اگر حرف خاصي داريد بفرماييد؟

ممنوع، انشاا… ما در ديدار داربي ثابت مي‌كنيم پرسپوليس 90 لياقت قهرماني دارد. فقط اميدوارم برخي بدشانسي‌ها و مسائل حاشيه‌اي از تيم دور شود. خودتان هم مي‌بينيد اين روزها پرسپوليس بازي را شروع نكرده ناگهان بر اثر بدشانسي غافلگير مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)