مرجع خبری پرسپولیس : افشین پیروانی و فرشاد پیوس در آستانه دربی 71 ارزیابی خود را از شرایط پرسپولیس و استقلال بیان کردند:

 

افشين پيرواني پيشكسوت پرسپوليس در خصوص دربی هفتاد و یکم گفت: تيم استقلال مهره هاي بهتري نسبت به پرسپوليس دارد و نيمكت ذخيره هاي اين تيم هم قوي تر از حريف سنتي اش است، آندو تيموريان بازيكن موثر تيم ملي هم در بازي دربي حضور دارد و اين كار را براي تيم پرسپوليس سخت مي كند

اما اگر دو تيم فوتبال تماشاگر پسند به نمايش بگذارند و داربي برنده داشته باشد داستان مساوي ها تكرار نمي شود.

 

*پرسپوليس مستحق برد مقابل ذوب آهن بود

پيرواني در خصوص عملكرد پرسپوليس مقابل تيم ذوب آهن در هفته ششم ليگ يازدهم گفت: پرسپوليس برخلاف بازي هاي خود خوب بازي كرد و اگر مهاجمان اين تيم موقعيت هاي گلزني را به هدر نمي دادند به طور حتم مي توانستند ذوب آهن را در فولاد شهر شكست دهند و روند رو به رشد خود را ادامه دهند كه با بدشانسي به حقش نرسيد.

 

وي درباره عملكرد تيم استقلال مقابل تراكتورسازي در هفته ششم ليگ يازدهم تصريح كرد: تيم تراكتورسازي خيلي بهتر از تيم استقلال بازي كرد و اين تيم توانست از ضربات ايستگاهي به نحو احسن استفاده كند و 3-2 استقلال را شكست دهد و استحقاق پيروزي در اين بازي را داشت.

 

فرشاد پيوس پيشكسوت فوتبال كشورمان گقت: در دربي هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر هر 2 تيم به دنبال سه امتياز هستند و نمي توان نتيجه بازي اين 2 تيم را پيش بيني كرد.

 

* شاكله اصلي تيم ها بهتر شده است

وي در خصوص بازي تيم ها در رقابت هاي ليگ يازدهم، تصريح كرد:بازي تيم ها در شش هفته گذشته هماهنگ تر شده است و همه به دنبال نتيجه اند تا بتوانند در جدول رده بندي رقابت ها به جايگاه واقعي خود دست يابند.

 

وي در ادامه اظهارداشت: همچنين مربيان تيم ها شناخت كافي روي بازيكنان خود پيدا كرده اند و بازي خوب تيم ها در هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر نشان داد كه فوتبال ما در حال پيشرفت است و از ساماندهي خاصي برخوردار است.

 

* فوتبال ما مي تواند حرف اول را در آسيا بزند

فرشاد پيوس در ادامه عنوان كرد: بازي خوب تيم ها در ليگ برتر و هماهنگي بازيكنان نشان مي دهد كه اگر اين روند رو به رشد ادامه پيدا كند، مي توانيم در آينده اي نزديك در برابر حريفان قدر آسيايي خود حرفي براي گفتن داشته باشيم.

 

وي در خصوص ليگ امسال نسبت به سال هاي گذشته، افزود: ليگ يازدهم نسبت به ليگ هاي گذشته از سوي سازمان ليگ تاكنون منظم تر و با برنامه تر برگزار شده است و اگر اين نظم و انضباط و هماهنگي بازي ها ادامه يابد، يك ليگ پويا و بانشاط را شاهد خواهيم بود.

 

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم بازي دربي بين تيم هاي پرسپوليس و استقلال در هفته هفتم ليگ يازدهم، پرگل و تماشاگر پسند باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)