مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال مس کرمان ، گفت: با وجود جدایی از پرسپولیس هنوز قلبم برای این تیم و هوادارانش می تپد و اطمینان دارم پرسپولیس فاتح دربی 71 خواهد شد.

 

سپهر حیدری در خصوص مثلث قهرمانی لیگ یازدهم گفت: شك نكنيد امسال مي توانيم با حضور بلاژويچ سهميه آسيا را كسب كنيم. هنوز براي اظهار نظر در مورد مدعيان قهرماني زود است اما سرخابي ها و تيم تراكتور مدعيان اصلي قهرماني اند البته تيم صبا نيز در اين ليگ خوب عمل كرده است ولي مثلث قهرماني همان استقلال، پرسپوليس و تراكتور هستند.

وي افزود: البته هنوز نبايد از تيم هاي ذوب آهن و سپاهان غافل شد. اين دو تيم بسيار با تجربه هستند و هر آن ممكن است كه به جمع مدعيان پر سر و صدا بپيوندند.

 

*شك نكنيد فاتح دربي، پرسپوليس است

حيدري در خصوص قهرمان دربي گفت: البته من از تيم پرسپوليس جدا شده ام اما در كنار تعصب به تيم مس كرمان مي توانم با شهامت اعلام كنم كه يك پرسپوليسي متعصبم. عشق پرسپوليس و هوادارانش همواره در قلب من است و اين تيم همواره يك تيم مدعي است .شك نكنيد فاتح دربي پرسپوليس است.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم مس كرمان روند صعودي خود را به سرعت آغاز كند و به جايگاه اصلي اش برسد. شك نكنيد مس به سرعت در 5 تيم نخست جاي مي گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)