مرجع خبری پرسپولیس : دربی که نزدیک می شود همه یاد 9 دی ماه 79 می افتند و مشتی که پرویز برومند به صورت پایان رافت زد تا بازی به جنجال کشیده شود. 11 سال بعد از این اتفاق به سراغ رافت رفتیم تا با او از دربی صحبت کنیم.

 

* پایان رافت این روزها چکار می کند؟

_ خدا را شکر هنوز نفس می کشم و زندگی می کنم!

 

* چرا اینطور حرف می زنید؟

_ خدا را شکر نزدیک دربی که می شود خبرنگارها یاد من می افتند. تعطیلات عید فطر تصمیم گرفتیم با خانواده به آستارا سفر کنیم اما نزدیک آستارا به شدت تصادف کردیم و نزدیک بود از زندگی ساقط شویم. جلوتر از ما 7 ماشین بدجوری به هم پیچیدند و از آنجایی که سرعت من بالغ بر 120 کیلومتر بر ساعت بود طبیعتا کنترل ماشین در آن شرایط غیر ممکن بود، فقط پایم را روی پدال ترمز کوبیدم و بعد صدای خرد شدن بدنه ماشین و شیشه ها را شنیدم. از فریاد اعضای خانواده متوجه شدم خدا را شکر اتفاق ناگواری رخ نداده اما خودرو 206 را مستقیما تحویل اوراقی دادیم!

 

* پس در سالی که به سال مرگ ورزشکاران معروف شده جان سالم به در بردی!

_ بله خدا را شکر خطر بزرگی از بیخ گوشمان گذشت.

 

* دربی 71 نزدیک است، پایان رافت دربی را چطور پیش بینی می کند؟

_ راستش را بخواهید از رویارویی پرسپولیس با تیم مظلومی نگران بودم اما در یکی دو هفته اخیر پرسپولیس روند متفاوتی را در پیش گرفت و به نظر من پتانسیل موفقیت در دربی را دارد.

 

* نتیجه بازی را چطور پیش بینی می کنید؟

نتیجه دربی را نمی توان پیش بینی کرد. پرسپولیس روند مثبتی دارد اما استقلال از بازیکنان بزرگی برخوردار است و البته آن ها روحیه لازم را ندارند. این را هم فراموش نکنید استیلی با اینکه مربی پر دل و جراتی است اما تجربه مربیگری در دربی را ندارد.

 

* هنوز از پرویز برومند دلخوری؟

_ نه همان موقع هم گفتم مشتی که برومند به من زد در واقع سند بدبختی خودش بود. آن روزها برومند چهره بود و همه او را با آتیه و جانشین عابدزاده می دانستند اما با مشتی که به صورت من زد در واقع آینده خودش را تباه کرد. راستش را بخواهید گاهی فکر می کنم ای کاش اصلا اطراف برومند نبودم تا اینطور با آینده خودش بازی نکند.

 

* همه کارنامه پایان رافت در دربی تهران؟

_ یک گل در سال 78، دو پاس گل به کریمی و پیروانی و یک پنالتی.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)