مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه برای دربی آماده هستیم، گفت: اگر استقلال مجیدی دارد ما هم علی کریمی قبراق و آماده را داریم.

 

حمید استیلی در خصوص دیدار روز جمعه برابر استقلال اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا آماده این دیدار هستیم. این بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما از نظر بدنی و تاکتیکی روز به روز پیشرفت می‌کنیم و دیدید مقابل ذوب‌آهن چه طور بچه‌های ما توانستند فوتبالی زیبا و شناور را به نمایش بگذارند.

استیلی عنوان کرد: بازی استقلال و تراکتورسازی را از نزدیک دیدم. شما شک نکنید دیدن یک بازی از نزدیک و آنالیز آن با دیدن یک فیلم دی وی دی زمین تا آسمان فرق دارد. به اهدافی که می‌خواستم رسیدم و آنالیز بسیار خوبی انجام دادم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این موضوع که برخی می‌گویند تیم شما از پیش بازنده است گفت: اصلا این‌گونه نیست و من این حرف را قبول ندارم. ما آماده، قبراق و با انگیزه منتظر برگزاری دربی هفتاد و یکم در فضایی جوانمردانه هستیم. از لحاظ تاکتیکی روز به روز رو به جلو حرکت می‌کنیم و خوشبختانه بازیکنان ما به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند. آنها تمام مسائل را درک می‌کنند و این برای من بسیار مهم است.

استیلی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس با قلب‌شان به عشق پیراهن این تیم بازی می‌کنند. شرایط ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده مخصوصا از نظر بدنی و فقط باید در توپ‌های آخر دقت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات علی پروین مبنی بر بدشانسی وی نیز گفت: علی‌ آقا همیشه به عنوان اسطوره به من لطف دارد. من در جواب شما این موضوع را می‌گویم که در تیم‌هایی که بودم همیشه بازی‌های خوب را به نمایش گذاشته‌ام. تیم من از لحاظ روحی و روانی شاید کمی دچار مشکل بود اما مسائل فنی مشکلی نبود. فقط در شاهین بوشهر یک مثال برای شما می‌زنم که اگر مسائل غیرفنی نبود و بازیکنان حواسشان بیشتر به تیم بود می‌توانستیم موفق شویم. داشتن بازیکنان بزرگ و استفاده تاکتیکی از این بازیکنان خیلی سخت است.

استیلی خاطرنشان کرد: مقابل ذوب‌آهن با تیمی بازی می‌کردیم که تخصصش در ضد حملات بود. در دو گلی که وارد دروازه ما شد، این موضوع را دیدید. آنها تیم بسیار هماهنگی هستند و به نظر من ما بازی خوبی مقابل آنها به نمایش گذاشتیم. بعد از اینکه گل دوم را در دقیقه 75 خوردیم باز هم بازی را از دست ندادیم و مقابل تیمی که بسیار هماهنگ است با کارهای بدون توپ حریف را غافلگیر کردیم و انشاءالله در بازی‌های آینده نیز این طور باشد.

وی در خصوص عملکرد خوب مجیدی و احتمال خطرساز شدن این بازیکن برای پرسپولیس گفت: فرهاد مجیدی مانند علی کریمی امسال فصل خوبی را داشته و برای استقلال تاثیرگذار بود تاحدی که مربی تیم ملی را مجاب کرد که دعوتش کند. ایشان توانایی‌های خیلی خوبی دارد اما اگر استقلال مجیدی را دارد، ما هم علی کریمی آماده و سرحال را داریم که با حرکتش هر دفاعی را به هم می‌ریزد. برای مهار مجیدی برنامه داریم و انشاءالله اجازه نمی‌دهیم او مشکلی برای ما ایجاد کند.

استیلی اضافه کرد: امیدوارم با یک بازی خوب به هدف خود یعنی پیروزی برسیم. من فقط از هواداران فهیم پرسپولیس می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و فقط تیم خود را تشویق کنند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)