مرجع خبري پرسپوليس: هافبک سال‌های پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس دربی 71 را با گل‌های کریمی و رضایی با نتبجه 2 بر یک می‌برد.


رضا شاهرودی در مورد دربی 71 و شرایط این دیدار گفت: بازیکنان خلاق در این بازی می‌توانند مثمر ثمر باشند. بازیکنانی مانند علی کریمی و فرهاد مجیدی در ترکیب دو تیم می‌توانند حرف اول را دربی بزنند، اما در مجموع این بازی از لحاظ بار فنی خیلی جالب توجه نمی‌شود، چراکه ترس از شکست باعث می‌شود تا بازیکنان با استرس به میدان بروند.

 

وی ادامه داد: شکست پرسپولیس در دو دربی اخیر باعث نمی‌شود تا در دربی 71 روی این تیم فشاری باشد. سال‌هایی که ما بازی می‌کردیم هم اینطور بود و نتایجی رقم می‌خورد که کمتر کسی توقعش را داشت. فضای این بازی با تمام بازی‌ها تفاوت دارد و نباید به نتایج بازی‌های قبل نگاه کرد.

 

شاهروی تأکید کرد: زمان ما بازیکنان دربی را حساس نمی‌کردند و بیشتر روزنامه‌ها مسابقه را برای مردم حساس می‌کردند.

 

وی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر روندی که در بازی با ذوب‌آهن از این تیم شاهد بودیم را ادامه دهد، می‌توان به نتیجه روز جمعه و برتری سرخپوشان امیدوار بود. هافبک سابق پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: 2 بر یک پرسپولیس می‌برد و غلامرضا رضایی و علی کریمی برای تیم برتر میدان گل می‌زنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)