مرجع خبري پرسپوليس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به پتانسیل 2 تیم جنگ هافبک های استقلال و پرسپولیس در دربی هفتاد و یکم دیدنی خواهد بود.

 

محمد نوری درباره دربی هفتاد و یکم اظهار داشت: با توجه به اینکه هر روز از تمرینات پرسپولیس می‌گذرد ما با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شویم به نظرم روزهای خوبی در انتظار ما است و می‌توانیم بسیار به آینده امیدوار باشیم.

 

وی افزود: دیدار سختی را مقابل تیم استقلال داریم، اما با توجه به بازی خوبی که هفته گذشته‌ مقابل ذوب آهن نشان دادیم اگر بخواهیم خیلی راحت می‌توانیم جبران عقب افتادگی کنیم و فرصت‌های متعدد را روی دروازه حریف خلق کنیم. این اتفاق باید در دربی هم بیفتد و ما باید در ضربات آخر نیز دقت بیشتری داشته باشیم.

 

نوری تاکید کرد: شاید در دربی فرصت‌ها کم باشد، به همین دلیل نباید اشتباهات گذشته را جبران کنیم باید در زدن ضربات آخر با دقت باشیم.

 

وی در پاسخ به سؤالی که آیا قبول دارید جنگ هافبک‌ها در این دیدار سرنوشت سازی خواهد بود، گفت: بله. جنگ هافبک‌ها در این دیدار به نظرم دیدنی است؛ استقلال در خط میانی بازیکن خوبی و ملی پوشی دارد و ما هم همین طور هستیم اما ما وسط زمین را می‌خواهیم تا با تغذیه مهاجمان خودمان بتوانیم ضربه نهایی را که زدن تو داخل دروازه حریف است برسیم.

 

نوری در پاسخ به سؤال که آیا برابر استقلال به تساوی هم فکر می کنید، گفت: خیر ما برد می‌خواهیم، به همین دلیل خوب تمرین کردیم و انگیزه بالایی داریم.

 

وی درباره حضور در تیم ملی گفت: من 5 تا 6 سال در تیم ملی بودم و دوست ندارم دور از تیم ملی باشم. به نظر کی روش احترام می‌گذارم، اما مطمئن باشید برای اینکه دوست دارم به تیم ملی‌ام در راه رسیدن به جام جهانی کمک کنم از هیچ تلاشی برای پوشیدن تیم ملی دریغ نمی‌کنم به همین قطعا برای دربی هفتاد و یکم انگیزه‌های زیادی دارم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)