مرجع خبري پرسپوليس: علی پروین گفت: چون می دانم فوتبالیست‌ها زیاد حرف گوش نمی کنند در تمرین امروز پرسپولیس یک دقیقه حرف زدم.


 

علی پروین پس از حضورش در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: با دعوت استیلی به تمرین پرسپولیس رفتم. قبلا هم دوست داشتم این کار را کنم اما ترسیدم حرف و حدیث پیش بیاید. خوشحال شدم خودم را در جمع پرسپولیسی‌ها دیدم.

 

وی افزود: شاگردان من مثل عاشوری، پنجعلی، محرمی، هلالی و فنونی‌زاده نیز امروز در کنار من در تمرینات بودند. باور کنید غم و غصه دلم تازه شد. چه خاطراتی با این بچه‌ها که نداشتیم. امیدوارم قدر این بچه‌ها را بهتر بدانند.

 

پروین ادامه داد: روی نیمکت نشستیم و با هم خیلی حرف زدیم. واقعا کیف کردم و به یاد گذشته افتادیم. امروز برای من روز خیلی شیرینی بود. چون اتفاقات جدیدی برایم افتاد.

 

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله بازیکنان پرسپولیس یه‌کم بجنبند و بدشانس نباشند این بازی را می‌برند. ما که به دلمان خوب افتاده، حالا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

پروین در خصوص صحبت‌هایش با بازیکنان پرسپولیس گفت: ما خودمان این‌کاره‌ایم؛ من که می‌دانم اگر زیاد حرف بزنی فوتبالیست گوش نمی‌دهد. مرتب دم دهن همدیگر پچ پچ می‌کنند. به همین دلیل یک دقیقه با این بچه‌ها صحبت کردیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)