مرجع خبري پرسپوليس: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نباید شرایط فعلی دربی را با زمان های قدیم که ما بازی می کردیم، مقایسه کرد.

 

همایون بهزادی یکی از چهره های ماندگار دربی تهران است. او در آن بازی معروف سال 1352 که پرسپولیس 6 گل به استقلال زد، هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند.

 

او درباره دربی پرسپولیس و استقلال گفت: یادش بخیر که چه بازی هایی بود. یادم می آید که با پیراهن پرسپولیس 4 بار به استقلال گل زدم و سه گل در آن دیدار معروف 6 تایی ها بود.

 

وی افزود: رفاقت ها در آن زمان خیلی زیاد بود. در برد 6-0 برابر استقلال و زمانی که گل ششم را وارد دروازه مرحوم ناصر حجازی کردم، او مرا بغل کرد و بوسید. هیچوقت آن صحنه را فراموش نخواهم کرد. حجازی با آن حرکت درس بزرگی به من داد.

 

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص بازی روز جمعه عنوان کرد: دو تیم در شرایط یکسانی بسر می برند. پرسپولیس نسبت به بازی های اول فصل خیلی بهتر شده است. فکر می کنم اگر سرخپوشان یک مهاجم گلزن به ترکیب خود اضافه کنند، می توانند یکی از مدعیان قهرمانی نیز باشند.

 

بهزادی در پایان گفت: آرزو می کنم که مردم ورزشگاه را پُر کنند. هواداران دو تیم باید فقط به تشویق تیم خود بپردازند و کاری به تیم مقابل نداشته باشند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)