مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده تازه از امارات برگشته است. او که چند روز به همراه همسرش برای استراحت به دوبی رفته بود ، سعی می کند درباره دربی زیاد مصاحبه نکند، برعکس خیلی ها که از دربی فرصتی می سازند برای مصاحبه و خبرساز شدن.

 

احمدرضا عابدزاده که دو روز پیش گفته بود ممکن است برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی برود، دیروز گفت: نمی دانم هنوز تصمیم قطعی ام را نگرفتم. شاید بروم استادیوم، شاید هم از منزل بازی را تماشا کنم.

احمدرضا در خصوص حضور پروین و مجتبی محرمی در تمرین پرسپولیس و اینکه آیا برنامه ای برای حضور در اردوی سرخپوشان دارد یا خیر، گفت: انشالله که پرسپولیس برنده دربی باشد!

 

عابدزاده در خصوص پیش بینی اش از نتیجه دربی گفت: هیچکس نمی تواند دربی را پیش بینی کند. هر کس هم کری می خواند یا نتیجه را کنترل می کند خودش می داند که فقط یک حدس زده است. این حدس زدن ها هم منطقی نیست، این بازی شرایط خاص خودش را دارد و همه می دانند دربی قابل پیش بینی نیست.

 

وی افزود: در دربی موقعیت گل زیاد به وجود نمی آید ، در نتیجه فرصت طلبی بازیکنان دو تیم و عملکرد دو دروازه بان در نتیجه بازی تعیین کننده است.

 

عابدزاده در مورد اینکه استیلی گفته هنوز دروازه بان دربی را انتخاب نکرده، گفت: نمی دانم چرا استیلی هنوز انتخاب نکرده است، شاید هم انتخاب کرده و نمی خواهد فعلا نامش را رسانه ای کند. در این باره بهتر است از استیلی و دیگر مربیان پرسپولیس سئوال کنید.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در 6 بازی اخیر 10 گل خورده و من امیدوارم سیستم دفاعی تیم اصلاح شده باشد. میثاق و حقیقی هم گلرهای خوب و آینده داری هستند و هر دو شاگردان من بوده اند. همیشه به آن ها گفته ام که باید سختکوش باشید و زیاد تمرین کنید، امیدوارم هر کدام از آن ها درون دروازه می ایستد موفق باشد و برای موفقیت دیگری دعا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)