دنبال بازی زیبا هستم، نتایج به تاریخ سپرده می شود

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: فقط به بازی تهاجمی و پیروزی فکر می کنیم.

 

حميد استيلي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش در برابر استقلال گفت: در بازي هفته گذشته چند بازيكن مصدوم و بيمار داشتيم اما توانستيم با بازي خوب نتيجه مطلوبي در آن بازي كسب كنيم و در يك هفته اخير نيز باتمرينات خوبي كه داشته‌ايم خود را براي بازي با استقلال آماده كرديم.

در اين هفته پيشكسوتان پرسپوليس هم به لطف داشتند و با حضور در تمرينات به ما روحيه دادند كه از آن‌ها به ويژه علي پروين تشكر مي‌كنم.

 

استيلي ادامه داد: مي‌خواهيم جمعه يك بازي جوانمردانه برگزار كنيم و فقط به دنبال برد و باخت نباشيم. نتايج به تاريخ سپرده مي‌شوند و آنچه مي‌ماند احترام دو رقيب به يكديگر است.اين كه ما درباره نتيجه صحبت كنيم خيلي خوب است اما تخريب رقيب اصلا كار خوبي نيست و نبايد همه چيز را فداي اين بازي كنيم.

 

وي در ادامه اظهار كرد: من هميشه به بزرگان و پيشكسوتان فوتبال احترام گذاشتم پرويز مظلومي نيز پيشكسوت فوتبال ماست و من همين جا شانه او را به نشانه احترام بوسيدم مهم اين است كه ما در زمين تمام تلاش خود را انجام دهيم كه براي اين كار ما در يك هفته اخير تمام تمرين‌هاي تكنيكي، تاكتيكي و روحي و رواني را انجام داديم و باقي كار دست خداست.

 

وي در ادامه درباره تاثير شكست استقلال برابر تراكتورسازي در هفته گذشته و تساوي تيمش در برابر ذوب‌آهن در اين بازي گفت: ما در هفته گذشته روي اين مسئله كار كرده‌ايم تا دچار غرور كاذب نشويم. استقلال نيز حتما براي برطرف كردن تبعات آن شكست تلاش كرده است اما در مجموع اين دو نتيجه مي تواند در اين بازي موثر باشد.

 

سرمربي پرسپوليس در ادامه بر خلاف پرويز مظلومي كه كسب نتيجه را اولويت كاري تيمش دانسته بود، خاطرنشان كرد: براي ما هم نتيجه خيلي مهم است اما در كنار آن به بازي خوب نيز فكر مي‌كنيم. تيمي كه خوب بازي مي‌كند نتيجه را نيز مي‌گيرد.

 

وي در ادامه درباره‌ي احتمال رسيدن مهرداد اولادي به بازي روز جمعه گفت: او تا چهارشنبه به صورت انفرادي تمرين مي‌كرد و به همين دليل شرايطش براي بازي با استقلال مساعد نيست ضمن اين كه پزشكان تيم توصيه كرده‌اند كه از او در بازي جمعه استفاده نكنيم اما در مجموع بايد بگويم خوشبختانه مصدوميت در تيم ما بسيار كم است و به جزو محمد منصوري كه تمرين نمي‌كند باقي بازيكنان در تمرينات شركت مي‌كنند.

 

استيلي همچنين درباره‌ي شعارهاي هواداران تيمش در حمايت از علي دايي در بازي‌هاي گذشته نيز گفت: اين مسئله از ابتداي ليگ وجود داشته است خدا را شكر مي‌كنم كه تماشاگران به جاي اين كه حرف بدي بزنند يكي از قهرمانان ملي را تشويق مي‌كنند. تماشاگران ما بايد بدانند اگر صبور باشند و ما را حمايت كنند مي‌توانيم موفق باشيم. سال گذشته پرسپوليس با وجود بازي خوبش نتوانست نتيجه بگيرد ولي ما سعي مي‌كنيم امسال در كنار بازي خوب نتيجه را نيز بگيريم.

 

سرمربی پرسپولس به سؤال دیگر مبنی بر اینکه آیا دو شکست اخیر سرخ‌پوشان در دربی کار این تیم را در بازی فردا با اشکال مواجه نمی‌کند، گفت: از شروع کار ما در پرسولیس هواداران به دنبال دربی بودند و ما قول دادیم خوب بازی کنیم. حال می‌خواهیم در کنار خوب بازی کردن نتیجه را هم بگیرم. قبول دارم فشار وجود دارد. اما دیدید که سال گذشته هم با اینکه پرسپولیس خوب بازی کرد اما نتیجه نگرفت که امیدوارم فردا در کنار بازی خوب نتیجه را بگیرد.

 

وی در مورد اینکه آیا نگران سکوها و تشویق دوباره علی دایی نیست، تصریح کرد: خدا را شکر مردم حرف بدی نمی‌زنند و یک قهرمان ملی را تشویق می‌کند اما با توجه به فشاری که وجود دارد و چون تماشاگران ما جوان هستند این مسائل به وجود می‌آید. آنها باید بدانند هر زمان که صبور بوده و کنار ما حضور داشتند پرسپولیس نتایج خوبی گرفته. مقابل مس سرچشمه بازی دو بر صفر باخته را مساوی کردیم، نفت را بردیم و مقابل ذوب‌آهن هم روند سعودی داشتیم. تیم برای هواداران است و هر چه بگوید حقشان است. اما امیدوارم صبوری و اعتماد کنند تا ما هم مزد آنها را بدهیم. چرا که ما شبانه‌روز زحمت می‌کشیم و هر چه داریم از این مردم است.

استیلی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید روزی در پرسپولیس نباشید و مردم به جای دایی شما را تشویق کنند، گفت: تماشاگران ما فهیم هستند و فوتبال خوب را دوست دارند ما مقابل ذوب‌آهن مساوی کردیم اما این نتیجه برای هواداران ارزش داشت، حرکت ما سعودی است. با این حال باید در کنار خوب بازی کردن نیتجه بگیریم. معتقدم در زمان دنیزلی پرسولیس بازی خوبی ارائه می‌کرد. به نظرم پرسپولثیس احتیاج به زمان دارد تا هماهنگ شود.

 

وي ادامه داد: تماشاگران ما فوتبال خوب را دوست دارند چرا كه آنچه به فوتبال جذابيت مي‌دهد بازي خوب است هنوز هم هواداران ما به بازي‌هاي زمان دنيزلي اشاره ميكنند و مي‌گويند آن زمان پرسپوليس خوب بازي مي‌كرده است. اين را نيز بگويم كه تيم ما تنها شش هفته است كه كنار هم هستيم.ولي تيم‌هايي هستند كه چند سال است با هم هماهنگ هستند.مثلا بازي ذوب‌آهن در برابر سوون سامسونگ را ديديد كه چه نتيجه‌اي در كره گرفت ما افتخار مي كنيم كه در اصفهان با اين تيم مساوي كرديم.

 

سرمربي پرسپوليس در پايان درباره سيستم بازي تيمش در برابر استقلال گفت: من با هر تيمي كار كرده‌ام هجومي بازي كرده‌ است ما در بازي جمعه نيز تنها به حمله فكر مي‌كنيم و دفاع را نيز از حمله شروع خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)