مرجع خبري پرسپوليس: عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس گفت: فتح الله زاده صحبت های جالبی در خصوص دربی زده ولی او را جوان می دانم و می گویم آرزو بر جوانان عیب نیست.


مجید فرخزادی مشاور سابق علی سعیدلو در گفت و گوی تفصیلی در خصوص صحبت های اخیر فتح الله زاده، دربی روز جمعه ، وضعیت هیات مدیره سرخابی ها و مسائل دیگر صحبت کرد که در ادامه می آید:

 

از دربی شروع کنیم. همیشه صحبت های صریحی در خصوص این بازی دارید.

دربی خودش شیرین است. امیدوارم در وهله اول ، دو تیم بتوانند بازی تماشاگرپسندی به نمایش بگذارند. پرسپولیس و استقلال می توانند به روزهای اوج برگردند و دوباره دست های سرمربی تیم ملی باز شود. البته الان کمی حباب ها شکسته شده و بازیکنان بیشتری از این دو تیم دعوت می شوند. بازهم این دو تیم می توانند ستون های اصلی تیم ملی باشند.

 

شرایط کدام تیم را بهتر می دانید؟

به نظرم هر دو الان شرایط برابری دارند و در یک سطح هستند . این باعث دلگرمی است که شاید بتوانیم یک بازی جذاب را ببینیم. در عین حال نمی توانم از روی قلبم بگذرم و امیدوارم پرسپولیس بتواند این بازی را برنده شود.

 

پس معتقدید پرسپولیس می تواند شکست های رفت و برگشت سال قبل را جبران کند؟

باید بگویم برد رفت و برگشت پارسال را اگر به حساب قدرت استقلال بگذاریم، کم لطفی است. اگر حساب کنید می بینید که داور اشتباهاتی داشت.

 

یعنی معتقدید که داور باعث پیروزی رفت و برگشت استقلال شده؟

نمی گویم داوری بوده ولی نحوه قضاوت طوری بود که استقلال برنده شد. امیدوارم این بار قضاوت خوبی شاهد باشیم و آنچه که حق دو تیم است، پیش آید.

 

چه کری خوانی برای استقلالی ها دارید؟

شنیدم فتح الله زاده صحبت های جالبی داشته. او از دوستان خوب ما است ولی او را جوان می دانم و صحبت من در مقابل حرف های او این است که آرزو برجوانان عیب نیست! خارج از شوخی 2تیم شرایط خیلی سختی را می گذرانند. یک بخش از این مشکلات را هواداران می دانند و بخش دیگر هم مدیران در دل خود نگه داشته اند. خدا به فتح الله زاده صبر دهد!

 

جمله آخر هم کری بود؟

حالا دیگر. به نظرم کریمی صحبت های خوبی کرد. استقلال که نیازی به کری خواندن ندارد.

 

به نظر شما کریمی و مجیدی می توانند تعیین کننده باشند؟

مجیدی و کریمی نقش زیاد و تاثیرگذاری در تیم های خود داشتند، دارند و خواهند داشت. امیدوارم طوری بازی کنند که هواداران و فوتبالدوستان لذت ببرند.

 

چه عددی را برای پیش بینی این بازی می گوئید؟

بهترین عدد که همان 6 معروف است. این عدد ماندگار است و متاسفانه برای استقلالی ها پاک شدنی نیست. به نظرم بازی نردیکی می شود و اختلاف زیاد نیست. پرسپولیس با اختلاف یکی 2 گل استقلال را می برد. از هواداران می خواهم که تیم های خود را تشویق کنند و از توهین با بازیکنان تیم مقابل خودداری کنند. بازیکنان هم تلاش خود را انجام دهند و بازی جوانمردانه را رعایت کنند. امیدوارم بازی باشد که خستگی از تن جامعه فوتبال برود.

 

چه خبر از هیات مدیره سرخابی ها؟

این را از وزارت ورزش بپرسید. امیدوارم افرادی انتخاب شوند که به پرسپولیس کمک کنند و این مشکلاتی که پیرامون باشگاه وجود دارد حل و فصل شود.


صحت دارد شما مدیرعامل پرسپولیس می شوید؟

هرکس که انتخاب شود، اافتخاری است که برای خدمت کردن پیدا کرده. بودن و نبودن من هم مهم نیست.


شنیدیم شما مدیرعامل می شوید و هدایتی عضو هیات مدیره.

شنیدن کی بود مانند دیدن ! نمی دانم . هدایتی هم از زحمتکشان است. من هم اگر باشم مدیرعامل نمی شوم چون کسان دیگری در این جایگاه هستند که بیشتر از من می توانند در این سمت خدمت کنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)