مرجع خبری پرسپولیس :  آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولسی قبل از دربی هفتاد و یکم در ورزشگاه شهید شیرودی پیگیری شد.

 

 

به دلیل مشکلات ورزشگاه درفشی‌فر آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 بعداز ظهر امروز در ورزشگاه شهید شیرودی دنبال شد. در این تمرین علیرغم اینکه نام مهرداد اولادی از لیست 18 نفره پرسپولیس خط خورده بود با دعوت استیلی مهاجم این تیم در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

 

اولادی پس از تمرین امروز در جمع بازیکنان برای موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی صحبت کرد.

مرور کارهای تاکتیکی در هنگام حمله و تمرینات ویژه مهاجمان از ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین به سمت دروازه در دستور فنی تمرینات امروز بعداز ظهر پرسپولیس قرار داشت.

علی کریمی در تمرین امروز یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس بود و به تشویق سایر بازیکنان می‌پرداخت.

علیرغم اینکه تمرین امروز پشت درهای بسته قرار بود برگزار شود اما تعدادی از هواداران برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه شهید شیرودی رفتند و با شعارهایی از استیلی خواستند تا این تیم را در دربی هفتاد و یکم برنده کند.

آتل دست رضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسولیس رسید. این آتل سبک‌تر از آتل قبلی نورمحمدی است که در دیدار مقابل ذوب‌آهن در دستان او بود و ایجاد مشکل برای این بازیکن کرد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز به مدت 15دقیقه در جلسه‌ای با استلی شرکت کردند و سپس به هتل محل اقامتشان رفتند.

گفتنی است ترکیب احتمالی پرسپولیس بعد از تمرین امروز در بازی مقابل استقلال علیرضا حقیقی، نصرتی، شکوری، علی عسگر، نورمحمدی، بادامکی، نوری، کریمی، غلامرضا رضایی،مازیار زارع و امیرحسن فشنگچی بودند البته احتمال تغییراتی کوچک در این تیم وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)