مرجع خبري پرسپوليس: در فاصله هشت ساعت مانده به ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال بليت‌هاي طبقه اول و20 هزار بليت طبقه بالاي ورزشگاه آزادي به فروش رسيد.


در شرايطي كه گيشه‌هاي بليت فروشي ورزشگاه آزادي از ساعت 6 صبح امروز (جمعه) براي فروش بليت‌ بازي باز شده بود تا هواداران دو تيم بتوانند براي داربي امروز بليت تهيه كنند، در حال حاضر بليت‌هاي سكوهاي پايين و 20 هزار بليت طبقه بالاي ورزشگاه آزادي تمام شده است.

 

اين در حالي است كه حدود پنج هزار صندلي خالي در طبقه اول ديده مي‌شود.

 

 

*اكنون حدود 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي حضور دارند كه سهم تعداد هواداران هر دو تيم برابر است.

 

 

*ورود تماشاگران به ورزشگاه همچنان ادامه دارد، اما به كندي انجام مي‌شود، تا جايي كه تمامي خيابان‌هاي منتهي به استاديوم باز است و كوچك‌ترين ترافيكي در جلوي ورودي هاي شرقي و غربي استاديوم ديده نمي‌شود.

 

*ماموران راهنمايي و رانندگي اوضاع عبور و مرور اطراف ورزشگاه را كنترل مي‌كنند، اما شرايط تردد در خيابان هاي اطراف ورزشگاه با روزهاي عادي هيچ تفاوتي ندارد.

 

* تماشاگران قبل از ورود به استاديوم در دو ايستگاه پي در پي مورد بازرسي بدني قرار مي‌گيرند. آن‌ها حق آوردن هر گونه شئي را به داخل ورزشگاه ندارند و حتي بطري‌هاي آب و نوشابه هم از آن‌ها گرفته مي‌شود.

 

*در حال حاضر بليت‌هاي دو هزار توماني طبقه دوم استاديوم فروخته مي‌شود و چيزي حدود 70 تا 80 درصد سكوهاي طبقه بالا هم هنوز خالي است.

 

*مسئولان برگزاري مسابقه مشغول چيدن تبليغات دور زمين و هموار كردن چمن استاديوم هستند.

 

*رئيس سازمان ليگ برتر گفت: تا جايي كه ورزشگاه آزادي جا داشته باشد تماشاگران به داخل استاديوم راه داده مي شوند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)