70 هزار نفر در ورزشگاه آزادی

مرجع خبری پرسپولیس : به دلیل درگیری تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس در طبقه دوم مامورین نیروی انتظامی یک قسمت از جایگاه پرسپولیسی‌ها را کسر کردند.

 

درگیری تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس در طبقه دوم آنقدر زیاد شد که ماموران نیروی انتظامی مجبور شدند فاصله بین تماشاگران را زیاد کنند و از همین رو یک قسمت جایگاه طرفداران پرسپولیس را کم کردند.

جالب اینجاست که این اتفاق در طبقه اول هم رخ داد و این بار رو به روی جایگاه خالی شد تا به این ترتیب سنگ پرانی ها متوقف شود. البته پس از دقایقی به خاطر اعتراض پرسپولیسی ها جایگاه طبقه اول آنها باز شد و تماشاگران به جایگاه های خود برگشتند.

 

* به دلیل پرتاب اشیای مختلف 4 نفر از تماشاگران دو تیم آسیب دیدند و برای مداوا به چادرهای امداد منتقل شدند.

*درگیری طرفداران دو تیم باعث شد تعداد یگان های ویژه در قسمت های درگیری بیشتر شود.

* یکی از تماشاگران استقلال که از خوزستان به تهران آمده با نواختن “نی انبان” شور و حال خاصی در بین طرفداران این تیم ایجاد کرده است.

*تعداد زیادی از صندلی های رو به روی جایگاه  به دلیل درگیری تماشاگران دو تیم تخریب شد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی در کنار جایگاه خبرنگاران جایگاهی را برای جانبازان و معلولان احداث کرده اند تا آنها از امکانات این جایگاه استفاده کنند. محمد حسین اسماعیلی مدیر روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی در این باره گفت: این عزیزان از این پس می توانند به همراه یک نفر بدون تهیه بلیت وارد ورزشگاه شوند.

وی همچنین از نصب دو تلویزیون بزرگ ال سی دی در جایگاه خبرنگاران خبر داد و گفت: این تلویزیون ها تهیه شده ولی تنها مشکل ما برای نصب آنها است. قرار است سقف جایگاه خبرنگاران ترمیم شود تا از چکه کردن آب جلوگیری شود. پس از نصب و ترمیم سقف با برداشتن شیشه جایگاه اصحاب رسانه به زودی تلویزیون های بزرگ در این جایگاه نصب می شود.

*اعضای تیم استقلال ساعت 11 صبح امروز یک تمرین سبک را در محوطه هتل آکادمی انجام دادند.

*ترکیب تیم استقلال تا ساعت 15 توسط مظلومی اعلام می شود و 2 بازیکن از جمع 20 نفر حاضر در اردو خط می خورند.

* هم اکنون نزدیک 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)