مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به شوک دارد و اگر می خواهند نفری را تغییر دهند باید زودتر این کار را انجام شود.

 

رضا شاهرودی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: فوتبال همین است و کسی نمی تواند بازی ها را پیش بینی کند. پرسپولیس روز گذشته اصلا در حد و اندازه های خود ظاهر نشد. تا به حال این تیم به این ضعیفی بازی نکرده بود.

وی افزود: استقلال روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس به خوبی کار کرده بود و می دانست از این مسابقه چه می خواهد. وقتی تیم می بازد همه مقصرند و نمی توان یک نفر را مقصر اصلی معرفی کرد. حمید استیلی هم به دلیل فشار هفته های اول لیگ طبیعی بود که به هنگام مسابقه شرایط عادی نداشته باشد و با استرس بازی را دنبال کند.

شاهرودی در خصوص سه باخت متوالی پرسپولیس در دربی گفت: در تاریخ یادمان نمی آید چنین اتفاقی رخ داده باشد اما مسئله ای است که افتاده و باید همه تفکر حرفه ای داشته باشیم. وقتی تیمی در دربی می بازد تمرین کردن بعد از این شکست سخت می شود و باید هر چه زودتر فکری به حال این وضعیت کرد.

بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کند این تیم نیاز به شوک دارد، اظهار داشت: شوک دادن به این تیم در اختیار مسئولان ورزشی است. آنها باید هر چه زودتر فکری به حال این قضیه کنند. اگر می خواهند نفری را تغییر دهند باید زودتر این کار را انجام دهند.

شاهرودی در مورد بدترین بازیکن پرسپولیس و پنالتی از دست رفته این تیم گفت: در این شرایط نمی توان از یک بازیکن اسم برد. وقتی به یک نفر پنالتی می دهند حتما در تمرینات او بهترین بوده است. در آن شرایط استادیوم هم سخت است که تمرکز داشته باشی.

وی در خصوص تفاوت بازیکنان فعلی با گذشته گفت: من همیشه گفته ام بازیکنان فعلی را با گذشت نباید مقایسه کرد.گذشته بازیکنان به هوش تر بودند و فکرشان فقط فوتبال بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)