مرجع خبری پرسپولیس : مربی سابق پرسپولیس گفت: فرصت لازم به کادرفنی پرسپولیس داده شد و همه هم حمایت کردند، اما این فرصت دیگر به پایان رسیده و باید تصمیمات جدیدی گرفته شود.


حسین عبدی در مورد دربی و شکست پرسپولیس اظهار داشت: از لحاظ نتیجه به هیچ برای پرسپولیس خوب نبود. به نظرم این نوع بازی بر مشکلات عدیده پرسپولیس اضافه کرد.

 

وی ادامه داد: به هر حال شرایط دربی فرق دارد و اگر نتوانید بازی را چه در داخل زمین و چه بیرون کنترل کنید، شکست خواهید خورد. نوع تعویض‌ها، زمان تعویض‌ها و رفتار مربی خیلی در این بازی تاثیر گذار بود.

 

مربی سابق پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان مقداری در زدن ضربات آخر و پنالتی دقت می‌کردند، شاید شرایط فرق می‌کرد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. از دست دادن ضربه پنالتی فشار را روی بازیکنان پرسپولیس زیاد کرد. به نظرم تصمیمات اشتباه از سوی کادر فنی و تعویض‌هایی هم که صورت گرفت، تزلزل خط هافبک را بیشتر کرد.

وی افزود: در بازی مقابل ذوب‌آهن هم پرسپولیس همین عملکرد را داشت و زمانی که توپ را در اختیار داشتند، مشکلی نبود، اما موقعی که صاحب توپ نبودند، مشکل داشتند و خیلی راحت گل می‌خوردند. نباید این طور باشد که هر تیمی به راحتی به پرسپولیس گل بزند و زمانی که این اتفاق می‌افتد، حتماً مشکلی وجود دارد.

 

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید براینکه بازی مقابل ذوب‌آهن سرخپوشان را به بیراهه برد، گفت: پرسپولیسی‌ها فقط به حملاتی که روی دروازه ذوب‌آهن داشتند، توجه کردند اما نسبت به مشکلات‏شان بی توجه بودند. از نظر نتیجه و نوع بازی ایرادهایی به تیم پرسپولیس وارد است. نمی‌دانم تیم پرسپولیس پیش از بازی با چه مشکلاتی دست به گریبان بوده است اما متاسفانه این مشکلات روی بازی این تیم تاثیر منفی گذاشته بود.

عبدی در مورد عملکرد کادرفنی پرسپولیس گفت: ما شرایط را از بیرون می‌بینیم و شاید در داخل چیز دیگری باشد، اما کادرفنی می‌توانست تصمیمات بهتری را برای این بازی اتخاذ کند. به نظر من زمانی که خط دفاعی شکننده ظاهر می‌شود، نباید از هافبک دفاعی کم کرد و به خط حمله افزود، چرا که این موضوع فرصت را به حریف می‌دهد که حملات بیشتری را ترتیب دهد.

 

وی در ادامه افزود: به نوع چیدمان و تعویض‌هایی که تیم پرسپولیس داشت، ایرادهایی وارد است به ویژه تعویض آخر که از جهت منفی به تیم پرسپولیس ضربه زد و باعث شد این تیم میانه میدان را از دست بدهد. کلا در جریان بازی چربش خط هافبک و فوروارد تیم استقلال به پرسپولیس مشهود بود.


مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری اینکه سرخپوشان در زمان به ثمر رسیدن گل دوم استقلال غافلگیر شدند، گفت: بازیکنان تیم پرسپولیس خیلی خوب بازی را شروع کردند اما استقلال پس از دقایقی بازی را در دست گرفت. نمی‌شود گفت، پرسپولیس در مقابل استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت، شاید اگر پنالتی نوری به ثمر می‌رسید، جریان بازی عوض می‌شد اما متاسفانه اینطور نشد و پرسپولیس باخت.


عبدی همچنین تاکید کرد: بازی مقابل ذوب آهن تیم پرسپولیس را به بیراهه برد. پرسپولیسی‌ها فقط به حملاتی که روی دروازه ذوب آهن داشتند، توجه کردند و به مشکلاتی که در آن بازی داشتند، بی توجه بودند. در آن بازی پرسپولیس دو گل روی غفلت مدافعان خورد این بار هم بازیکنان این تیم به همان حالت گل خوردند. پرسپولیسی‌ها روی ضعف‌های خود در بازی با ذوب آهن کار نکردند و در باد آن بازی خوابیدند که نتیجه‌اش شد شکست در دیدار برابر استقلال.


وی همچنین از بازی احساسی تیم پرسپولیس مقابل استقلال انتقاد کرد و گفت: تیم پرسپولیس خیلی زود روی به بازی احساسی و ارسال‌های بلند آورد. همه بازیکنان از جمله محمد نصرتی جلو می‌کشیدند تا گل بزنند اما توفیقی نداشتند. شاید هم پرسپولیس می‌توانست از این حربه به گل برسد اما حمله بی مهابا آنها ضدحمله استقلال و گل دوم این تیم را به دنبال داشت.


این پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص راه‌های برون رفت تیم پرسپولیس از بحران فعلی گفت: شما اگر تیم خود را درست ارنج کنید، خوب تمرین کنید، مربی با خلاقیت بیشتری تیم را به میدان بفرستد و … درصد موفقیت تیم بیشتر می‌‌شود اما هیچ تضمینی برای موفقیت نهایی نیست.


وی در این باره تصریح کرد: به کادر فنی تیم پرسپولیس به اندازه کافی فرصت داده شده و از آنها حمایت کافی به عمل آمده است. باشگاه برای حل مشکلات موجود و اینکه تیم از قائله‌ای که در آن گرفتار آمده است، بیرون بیاید باید هرچه زودتر اقدام کند در غیراینصورت اگر تصمیم جدیدی اتخاذ نشود و زمان را از دست بدهند، تیم با شرایط موجود در پایان فصل دهم هم نخواهد شد.

وی تاکید کرد: فرصت لازم به کادرفنی داده شد و همه هم حمایت کردند، اما این فرصت دیگر به پایان رسیده است و باید تصمیمات جدیدی که می‌تواند راهگشا باشد، برای این تیم گرفته شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تغییر کادر فنی در حیطه مسئولان باشگاه است و به نظر من اگر هر تصمیمی را به تعویق بیندازند، زمان را از دست داده‌اند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)