مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي مي گويد به كارش در پرسپوليس ادامه مي دهد و اين كه مي‌ماند يا نمي‌ماند به تصميم باشگاه بستگي دارد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس يك روز پس از شكست در شهرآورد درباره اين موضوع كه چرا بازيكنان تيمش پس از خوردن گل اول از استقلال به بازي احساسي روي آوردند، گفت: ما در بازي ذوب آهن هم در دقيقه دو گل خورديم، اما خيلي منطقي بازي كرديم و بازي را در دست گرفتيم. به هر حال بازي با استقلال هميشه شرايط خاصي دارد و متاسفانه بازيكنان ما احساسي بودند.

استيلي درباره اين موضوع كه گفته مي‌شود او براي بازي با استقلال از قلعه نويي مشورت گرفته، گفت: من براي بازي از خيلي‌ها مشورت گرفتم، اما قلعه نويي خودش يك استقلالي است و هيچ وقت به خودم اجازه نمي دهم كه از يك استقلالي براي داربي مشورت بگيرم.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به اين كه برد و باخت‌ها در فوتبال تمام مي‌شود و رفاقت‌ها باقي مي ماند، گفت: علي پروين تقريبا بعد از دو هزار روز به تمرين پرسپوليس آمده بود و همچنين ديگر پيشكسوتان در هفته اي كه گذشت ما را تنها نگذاشتند.

حميد استيلي كه با برنامه 90 در 90 صحبت مي‌كرد، با بيان اين كه استعفا نمي‌دهم و به كار خودم در پرسپوليس ادامه خواهم داد، گفت: ماندن يا نماندن من به باشگاه مربوط است. من به عنوان يك مربي حرفه‌اي به كار خودم ادامه مي دهم و به كار خودم اعتقاد دارم. 100 درصد ما در هفته‌هاي آينده نتيجه‌ مي‌گيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)